اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

اختصاص 47 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد رئیسعلی و احداث سد دالکی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از اختصاص 47 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد رئیسعلی و احداث سد دالکی خبر داد.

اختصاص 47 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد رئیسعلی و احداث سد دالکی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلام‌حسین خسروی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی و کشاورزی دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های عمرانی در دشتستان طی یک سال اخیر با جدیت پیگیری و اجرایی شده و به فضل خدا در سال جاری به اهداف و نتایج مورد نظر خواهیم رسید.

وی افزود: در حوزه کشاورزی تمهیدات بسیار خوبی برای رشد و رونق تولیدات و محصولات کشاورزان اندیشیده‌ایم که انتظار داریم این امر موجب پیشرفت کشاورزان شود.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: تامین آب مناسب برای کشاورزان و توسعه کانال‌های آبیاری و تعمیر و بازسازی کانال‌ها از مهم‌ترین برنامه‌ها در توسعه زیرساخت‌های کشاورزی است که در دشتستان در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم.

خسروی از اختصاص 47 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد رئیسعلی دلواری و احداث سد دالکی خبر داد و اذعان کرد: این میزان اعتبار به منظور تکمیل بخش باقیمانده سد رئیسعلی دلواری و کانال‌های پایین‌دست و احداث سد دالکی در دشتستان تخصیص یافته است.

وی افزود: از همه امکانات و توان موجود برای بهبود وضعیت کشاورزی شهرستان دشتستان استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

فرماندار دشتستان بیان کرد: دشتستان بیش از 70 درصد سطح زیر کشت کشاورزی در استان را به خود اختصاص داده و بیشترین تولید محصولات را نیز دارد که باید استفاده بیشتر و بهتری از امکانات موجود ببریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول