اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده کاشان:

طرح پزشک خانواده اجرای سیاست عدالت‌محوری است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات طرح پزشک خانواده کاشان اجرای این طرح را در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در راستای سیاست عدالت‌محوری دانست.

طرح پزشک خانواده اجرای سیاست عدالت‌محوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مرتضی پنجه‌شاهی چهارشنبه‌ شب در چهارمین نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات طرح پزشک خانواده در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان اظهار داشت: این طرح با هدف رعایت عدالت در هزینه‌های درمان و کاهش هزینه‌های درمان بیماران اجرا می‌شود.

وی اجرای طرح پزشک خانواده شهری در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را در بیش از 90 درصد موارد موفقیت‌آمیز خواند و افزود: شهروندان کاشان و آران و بیدگل با اطلاع از محتوای طرح که کاهش هزینه‌های درمانی است، انتظار می‌رود استقبال قابل توجهی از این طرح داشته باشند.

به گفته وی، همه افراد جامعه حتی افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار ندارند، می‌توانند در قالب طرح پزشک خانواده تحت پوشش بیمه شهری قرار گیرند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات طرح پزشک خانواده کاشان در ادامه از آغاز سرشماری طرح پزشک خانواده شهری در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در آینده نزدیک خبر داد و بیان داشت: حدود 400 هزار نفر در این دو شهرستان تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

پنجه‌شاهی عنوان کرد: پس از اجرای سرشماری و جمع‌آوری اطلاعات، 400 پزشک عمومی این دو شهرستان با انجام فراخوان برای همکاری در طرح پزشک خانواده دعوت می‌شوند.

وی یادآور شد: در طرح پزشک خانواده شهری، هر یک از پزشکان عمومی می‌توانند 500 تا دو هزار و 500 نفر از جمعیت شهری را تحت پوشش قرار دهد.

به گفته وی شهروندان با ثبت‌نام در طرح از خدمات درمانی رایگان پزشک خانواده که خود انتخاب نموده‌اند، بهره‌مند شده و علاوه بر ویزیت، خدمات پیشگیری و پاراکلینیکی با هزینه کمتر را نیز در مراکز دولتی دریافت کنند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات طرح پزشک خانواده کاشان خاطرنشان کرد: آغاز طرح پزشک خانواده شهری در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل از نیمه دوم شهریورماه سال‌جاری آغاز شده و مدت اجرای طرح دائمی است.

پنجه‌شاهی، اقدامات انجام شده کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات را برای ترغیب و ثبت‌نام خانواده‌ها در طرح پزشک خانواده حائز اهمیت خواند و گفت: بعد از برگزاری چهار جلسه به نتایج مطلوبی برای آغاز تبلیغات و اطلاع‌رسانی از طرح رسیده‌ایم.

چهارمین نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات طرح پزشک خانواده کاشان با حضور مدیران روابط‌عمومی ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد. 

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول