اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

خطبه رهبری در فتنه 88 به اندازه 100 لشکر عملیات انجام داد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به فتنه88 گفت: خطبه نماز جمعه رهبری در آن دوران به اندازه 100 لشکر عملیات انجام داد و تمام نقشه‌ها را در منطقه و دنیا خنثی کرد.

خطبه رهبری در فتنه 88 به اندازه 100 لشکر عملیات انجام داد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی شامگاه چهارشنبه در جشن بزرگ آغاز زعامت و ولایت مقام معظم رهبری در محل یخدان مؤیدی کرمان اظهار داشت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی فکر می‌کردند این انقلاب پس از امام خمینی (ره) به پایان می‌رسد.

وی افزود: ولایت فقیه پس از امام راحل با قدرت، توان و هیمنه الهی و اسلامی ادامه یافت و به موفقیت‌های بزرگی در منطقه و جهان رسید.

کمالی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) درباره مقام معظم رهبری که فرمود "شما خورشید انقلاب هستید"، ابراز داشت: در آن دوران کمتر فردی می‌توانست این سخن امام را تحلیل کند و متوجه شود که ایشان رهبر ایران می‌شوند.

وی تصریح کرد:‌ خبرگان رهبری با انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری ایران، تصمیم پایدار، با ثبات و جاویدی را اتخاذ کرد.

کمالی با اشاره به تاکید رهبری بر هجمه، شبیخون و ناتوی فرهنگی عنوان کرد: اگر مقام معظم رهبری این موارد را گوشزد نمی‌کردند، جوانان ما از طرح‌های پیچیده صهیونیست و استکبار جان سالم به در نمی‌بردند.

وی گفت: مقام معظم رهبری کشور را در سخت‌ترین شرایط هدایت کردند در حالی که تمام دنیا در برابر ما ایستادگی می‌کرد و این مرد بزرگ موجب ظفر و پشت سر گذاشتن تمام مشکلات شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به فتنه 88 بیان داشت: خطبه نماز جمعه رهبری در آن دوران به اندازه 100 لشکر عملیات انجام داد و تمام نقشه‌ها را در منطقه و دنیا خنثی کرد.

کمالی با بیان اینکه رهبری وحدت ملی را با عظمت حفظ کرده‌اند، اظهار داشت: ایشان به مسائل اقتصادی نیز توجه بسیاری دارند و نامگذاری سال‌ها با عنوان‌های اقتصادی بیانگر این توجه است.

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی حکیمی توانا و فرزانه هستند و در سخت‌ترین شرایط بهترین تصمیم‌گیری را انجام می‌دهند.

کمالی با اشاره به صبر و استقامت رهبری بیان داشت: ایشان از صبورترین انسان‌ها هستند و در سخت‌ترین شرایط که لرزه بر تن تمام افراد می‌افتد، رهبر معظم انقلاب اسلامی لبخند می‌زنند.

وی با بیان اینکه توطئه‌ها و تحریم‌ها به نفع ایران و به ضرر دشمنان تمام می‌شود، ابراز داشت: خدا مدافع بندگان صالح خود است و آنها را تنها نمی‌گذارد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول