اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد:

کتاب شاخص‌های نخبگان از دیدگاه رهبری تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: نخستین کتاب اعلان شاخص‌های نخبگان از دیدگاه رهبری از سوی کمیته طلاب گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد تدوین و چاپ می‌شود.

کتاب شاخص‌های نخبگان از دیدگاه رهبری تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سعید قاسمی اظهار داشت: کتاب توصیه‌ها و شاخص‌های نخبگان از دیدگاه رهبری با هدف مشخص نمودن نقش نخبگان نسبت به جامعه، آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آماده چاپ و انتشار است.

وی تصریح کرد: توجه به نخبگان و پیش‌گام بودن این قشر در الگوسازی فرهنگی و پیش‌برد اهداف فرهنگی و علمی در کشور و توصیه‌های رهبری در مورد ایفای این وظایف، هدف چاپ این کتاب بوده است.

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در مورد محتوای تهیه شده این کتاب افزود: این کتاب در سه بخش وظایف مدیران، رسانه‌ها و مطبوعات در قبال نخبگان و وظایف نخبگان در قبال خود و جامعه از دیدگاه مقام معظم رهبری تهیه و تدوین شده است.

قاسمی تصریح کرد: این کتاب طی ارسال به دفتر مقام معظم رهبری و اخذ تاییدیه محتوای کتاب در آینده‌ای نزدیک چاپ و منتشر خواهد شد.

وی ضمن اشاره به نقش گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در تهیه و تدوین این کتاب تصریح کرد: این گروه با ایجاد زمینه جلسات هم‌فکری و مشورتی با مدیر پژوهش حوزه علمیه استان، حجت‌الاسلام علوی و مشاور پژوهشی حوزه علمیه، حجت‌الاسلام جعفریان و ارائه سخنان رهبری در مورد نخبگان همکاری مطلوبی در تهیه و چاپ این کتاب داشته است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول