اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌شرقی:

مدیریت هیئت امنای مساجد به هنرمندان واگذار شود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌شرقی گفت: اگر مدیریت هیئت امنای مساجد به هنرمندان واگذار شود، پاسخگویی به نیازهای جوانان و نوجوانان تسریع می‌شود.

مدیریت هیئت امنای مساجد به هنرمندان واگذار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، محمد هادی‌نیا عصر امروز در همایش نقش مساجد در پیشبرد اهداف کانون‌های فرهنگی و هنری که با هدف تقویت امکانات کانون‌های فرهنگی مساجد در بناب برگزار شد، با اشاره به اهمیت مدیریت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اظهار کرد: اگر مدیریت هیئت امنای مساجد به هنرمندان واگذار شود قطعاً پاسخگویی به نیازهای جوانان و نوجوانان نیز تسریع می‌شود و در جذب جوانان به مساجد موفق خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در غیر این صورت جوانان و نوجوانان جذب محل‌ها و مکان‌های دیگر خواهند شد و سرانجام خوبی در انتظار آنان نخواهد بود.

هادی‌نیا، از هیئت امنای مساجد خواست، سعی کنند خواسته‌های خود را در مساجد به اعضای کانون‌ها تحمیل نکنند بلکه به خواسته‌ها و مطالبات جوان‌ها توجه کرده تا در جذب و هدایت آنها گام بردارند.

دبیر هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان‌شرقی گفت: دبیرخانه در ارائه انواع خدمات از جمله صدور مجوز و تجهیز کتابخانه‌های مساجد به امکانات مطالعه شش میلیون و 500 هزار ریال به کانون‌های فعال کمک می‌کند.

وی گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و خود مساجد جایی مردمی است و مردم باید در تجهیز این مکان‌های مقدس پیشگام باشند و در این راه بیشتر از دولت همت کنند.

گزارش فارس حاکی است، در ادامه این همایش از 20 نفر از فعالان، ائمه جماعات، رابطان و مدیران کانون‌های شهرستان تجلیل به‌عمل آمد و از 20 نفر از مکبران مساجد نیز با مشارکت ریاست ستاد اقامه نماز شهرستان بناب تجلیل شد.

در حاشیه این همایش نیز نشست توجیهی اوقات فراغت با حضور مدیران و کارشناسان فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در جنوب مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده است. 

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول