اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردستان:

مردم بحرین از فرهنگ شهادت‌طلبی ایرانیان الگو گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردستان گفت: ملت مبارز بحرین با بهره و الگو گرفتن از فرهنگ شهادت‌طلبی مردم شهیدپرور ایران در مقابل آل خلیفه و نظام سلطه ایستاده است.

مردم بحرین از فرهنگ شهادت‌طلبی ایرانیان الگو گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سیدامیر جعفری ظهر امروز در دومین همایش پدران آسمانی در حسینیه گلزار شهر زواره با بیان اینکه فرهنگ شهادت‌طلبی تنها راه رستگاری ملت‌ها است، اظهار کرد: اگر ملتی از شهادت نترسد می‌تواند بر قله‌های رفیع پیشرفت بایستد.

وی با بیان اینکه شهادت بخش محوری از انقلاب اسلامی را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: نقطه آغازین انقلاب اسلامی قیام 15 خرداد 42 بود که با شهادت کلید زده شد و پس از آن در 22 بهمن انقلاب به پیروزی رسید و در هشت سال دفاع مقدس فرهنگ شهید و شهادت‌طلبی محور بود.

فرماندار اردستان با بیان اینکه فرهنگ شهادت‌طلبی در بسیاری از وقایع جمهوری اسلامی موج می‌زند، تصریح کرد: در دهه چهارم انقلاب ترور و شهادت دانشمندان جوان هسته‌ای را داشتیم و در مقابل این همه هجوم و ترورها چیزی جز شکست نصیب غرب نشده است.

جعفری با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از هر زمان دیگری بر قله‌های پیشرفت ایستاده است، افزود: در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ضعیف‌تر از هر زمان دیگری مقابل ملت ایران ایستاده‌اند و این به واسطه فرهنگ شهادت‌طلبی است.

وی با اشاره به اینکه خون شهیدان بزرگ‌ترین پشتوانه برای نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: شهرستان اردستان 318 شهید تقدیم انقلاب کرده است و بیش از 40 شهید در یک روز در این شهرستان تشییع شده‌اند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه دنیای اسلامی نیاز به فرهنگ شهادت‌طلبی دارد، تصریح کرد: ملت مبارز بحرین با بهره گرفتن از چنین فرهنگی در مقابل آل‌خلیفه و نظام سلطه ایستاده است.

در ادامه این مراسم مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه شهدا بهترین الگو برای دانش‌آموزان هستند، اظهار کرد: جوان نیازمند الگو است و باید خصوصیات شهدا برای آنها تبیین شود.

قاسم سلمانی با بیان اینکه تا شهدا را درک نکنیم به مرتبه بینش نخواهیم رسید، افزود: ما به حیات واقعی نرسیده‌ایم اما شهدا با شهادت حیات واقعی یافته‌اند.

وی با بیان اینکه شهدا معلمان جاوید در دانشگاه عشق و شهادت هستند، تصریح کرد: خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول