اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تربت‌جام در مجلس تاکید کرد

پاسداری از جایگاه والای جمهوری اسلامی با هوشیاری و حفظ وحدت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تایباد، تربت‌جام، باخرز و صالح‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه والای جمهوری اسلامی باید با هوشیاری، حفظ وحدت و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و راه امام(ره) پاس داشته شود.

پاسداری از جایگاه والای جمهوری اسلامی با هوشیاری و حفظ وحدت

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، غلامرضا اسدالهی ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد جامع امام صادق(ع) شهر تایباد با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها در عرصه‌های مختلف علمی و صنعتی پیشرفت‌های چشمگیر داشته است که در صحنه سیاسی و دیگر عرصه‌ها نیز هیچ گاه از خواسته‌های به حق خود عقب‌نشینی نکرده و عزت و استقامت را به سایر ملل آزادی‌خواه آموخته است.

منتخب مردم تایباد در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری نیز در سالگرد ارتحال امام(ره) به جایگاه والای جمهوری اسلامی در سطح جهان اشاره کردند که این جایگاه عظیم و والا که حاصل خون شهدا و تلاش‌های همه جانبه و فراوان است باید با هوشیاری و حفظ وحدت و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و راه امام(ره) پاس داشته شود.

اسدالهی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور منسجم مردم در انتخابات نشان‌ دهنده اعتماد و اطمینان مردم به نظام اسلامی و پاسخ به ندای ولایت و لبیک به پیام مقام معظم رهبری بوده و لزوم تلاش مضاعف مسئولان در خدمات‌رسانی به مردم را مشخص می‌کند.

وی افزود: شأن مسئولان خدمتگزاری به مردم بوده و شایسته است خدمات‌رسانی به ملتی که در راه حفظ نظام اسلامی با تمام توان خویش ایستاده‌اند با تکریم همراه باشد.

منتخب مردم تایباد هم‌چنین هم‌دلی مردم و مسئولان و حفظ وحدت اسلامی را سبب افزایش توفیق در عرصه‌های مختلف عنوان کرد.

اسدالهی هم‌چنین گزارشی از روند شروع به کار نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول