اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تهیه‌کننده فیلم جلباب:

فیلم «جلباب» بالاترین نمره ارزیابی را به خود اختصاص داد

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده فیلم جلباب گفت: ‌فیلم«جلباب» با موضوع حجاب و عفاف از جمله فیلم‌های تلویزیونی است که بالاترین نمره ارزیابی را به خود اختصاص داده است.

فیلم «جلباب» بالاترین نمره ارزیابی را به خود اختصاص داد

قدرت‌الله ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره این فیلم اظهار داشت: فیلم «جلباب» که با موضوع حجاب و عفاف تهیه شده و از جمله فیلم‌های تلویزیونی است که با رعایت تمامی استانداردهای فنی، هنری و محتوایی توانسته بالاترین نمره ارزیابی یعنی 86 را از سوی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان این فیلم 102 دقیقه است، بیان داشت: فیلم «جلباب» در مورد دو دختر دانشجو است که یکی از دختران در خانواده‌ای متعصب به دین و دیگری در خانواده‌ای بدون تقلید دینی و با افکاری غربی زندگی می‌کند، که با هم دوست هستند.

تهیه‌کننده فیلم جلباب ادامه داد: در این فیلم دختر مؤمن در حال تحقیق بر روی موضوع حجاب و عفاف است و از طرف دیگر دوستش به دلیل دوستی با پسری شیطان صفت گرفتار شده است.

وی با بیان اینکه فیلم جلباب به کارگردانی مجید کاشی‌فروشان ساخته شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه این فیلم در مورد حجاب تهیه شد و هم با شرکت در جشنواره قرآنی و اکران دو روزه‌اش در سینما نظر مثبت بینندگان را به سمت خود جلب کرد.

ایزدی تاکید کرد: ریشه و اعتقادات مذهبی خانوادگی من و مشاهده مسائل موجود در جامعه سبب شد تا به فکر ارائه طرح فیلم جلباب بیافتم.

وی با اشاره به اینکه بیشتر به عنوان بازیگر طنز شناخته شده است، افزود: تهیه فیلم‌های مذهبی و بازیگر طنز و خنداندن مردم هر دو را ثواب می‌دانم و اگر در فیلم جلباب توانسته باشم حتی یک درصد از مردم را به موضوع حجاب واقف کنم، برای من کافی است.

این بازیگر اصفهانی اضافه کرد: در این فیلم سعی شده از تمامی بازیگران اصفهانی استفاده شود زیرا تمامی آنها دارای توانمندی‌های خوبی هستند، و پسر بزرگم هم موسیقی این فیلم را انجام داده است.

وی با بیان اینکه فیلم‌های استان اصفهان هم می‌توانند با فیلم‌های پایتخت رقابت کنند، اظهار داشت: در صورتی که بودجه کافی و نگاه بالای مسئولان به تهیه‌کنندگان و بازیگران محلی شود، هنرمندان اصفهانی هم می‌توانند رقابتی سنگین با تهران داشته باشند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول