اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون قضایی دادستان کل کشور:

تساهل و تسامح در امر موادمخدر مغایر با سیاست‌های ابلاغی رهبری است

خبرگزاری فارس: معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: هرگونه تساهل و تسامح در مورد قاچاق و همچنین نگهداری و مصرف موادمخدر مغایر با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.

تساهل و تسامح در امر موادمخدر مغایر با سیاست‌های ابلاغی رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان‌شرقی، حسین ذبحی در نشستی با عنوان هم‌اندیشی و تبادل‌نظر پیرامون جرایم مرتبط با موادمخدر و روانگردان‌ها با اشاره به فراز و نشیب‌های مبارزه با قاچاق و مصرف موادمخدر و همچنین قوانینی که در این زمینه تصویب و اصلاح شده‌اند، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق، توزیع و مصرف موادمخدر از مسائلی بود که با آن از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی مبارزه بی‌امان، جدی و قاطع صورت گرفت و در این راه شاهد فراز و نشیب‌هایی در تصویب و اجرای قوانین بوده‌ایم.

معاون قضایی دادستان کل کشور در ادامه به جدیت نظام جمهوری اسلامی ایران در این خصوص اشاره کرد و گفت: هرگونه تساهل و تسامح در مورد قاچاق، نگهداری و مصرف موادمخدر مغایر با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.

موسی خلیل‌اللهی دادستان عمومی و انقلاب تبریز نیز در ابتدای این جلسه به شهدای راه مبارزه با قاچاق موادمخدر اشاره و اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبارزه با موادمخدر را در دستور کار خود دارد و دوستان و حتی دشمنان ما هم به این مسئله اذعان دارند به‌ویژه که 3 هزار و 700 نفر نیز در این راه به شهادت رسیده‌اند که این خود موید جدیت ایران اسلامی در این مسیر است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مبارزه با موادمخدر تنها مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان موادمخدر نیست بلکه باید زمینه تقاضای مصرف این‌گونه مواد را نیز از بین برد و این دو باید در کنار هم پیگیری شوند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول