اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند خبر داد

امحا‌ی 10 تن مواد مخدر در ‌زرند ‌

خبرگزاری فارس: فرماندار‌ زرند گفت: به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر‌ 10 تن انواع ماده مخدر در شهرستان زرند امحا می‌شود.

امحا‌ی 10 تن مواد مخدر در ‌زرند ‌

رضا کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر‌ 10 تن انواع مواد مخدر در شهرستان زرند امحا می‌شود.

وی با بیان اینکه‌ این میزان مواد مخدر غیرقابل تبدیل به مواد دارویی است، افزود: در این راستا نخستین جلسه هماهنگی با حضور معاون فرمانداری و مسئولان اجرایی برگزار شد.

کرمی امحای مواد مخدر را نمادی از قدرت، عزم و اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای مبارزه بی‌امان ‌با مواد مخدر دانست‌ و گفت: باید تمام همت و توان متولیان امر و دستگاه‌های ذیربط برای مبارزه جدی و قاطع با این بلای شوم صورت گیرد.

فر‌ماندار زرند گسترش مواد مخدر را یکی از ابعاد شبیخون فرهنگی دشمنان علیه ملت ایران به ویژه جوانان دانست و عنوان کرد: دشمنان نتوانستند در طول هشت سال جنگ تحمیلی به ایران به اهداف شوم خود برسند ‌و امروز سعی دارند از این راه جوانان را منحرف کنند.

وی بر ضرورت استمرار فعالیت‌ها در حوزه مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد و ابراز داشت: گسترش اعتیاد همان جنگ نرمی است که دشمنان برای نابودی نسل جوان به راه انداخته‌اند.

کرمی مهم‌ترین رویکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر ‌را‌ توجه به بحث پیشگیری با عنوان مؤثرترین راه مبارزه با مواد مخدر دانست‌ و تصریح کرد: برهمین اساس برنامه فعالیت‌های این شهرستان با اولویت‌ قرار دادن بحث پیشگیری تدوین و اجرا می‌شود.  

وی روز جهانی مبارزه با مواد مخدر را فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی و انعکاس فعالیت‌های انجام‌ شده در زمینه مبارزه با مواد مخدر دانست.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول