اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین اردوی متمرکز آمادگی پارالمپیک

حضور مربی و ورزشکار زنجانی در تیم ملی دو ومیدانی بانوان کشور

خبرگزاری فارس: مربی و ورزشکار زنجانی در نخستین اردوی متمرکز آمادگی تیم ملی دو ومیدانی بانوان کشور برای پارالمپیک حاضر می‌شوند.

حضور مربی و ورزشکار زنجانی در تیم ملی دو ومیدانی بانوان کشور

مربی تیم ملی دو ومیدانی بانوان جانبازان و معلولین کشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برای آمادگی تیم ملی دو ومیدانی کشور تمرینات متعددی صورت گرفته است که نخستین مرحله تمرینات متمرکز تیم ملی کشورمان در تهران آغاز می‌شود.

ویدا مظهر افزود: در اردوی آمادگی تیم ملی کشورمان از زنجان اعظم خدایاری و از آذربایجان‌شرقی مرضیه صدیقی حضور پیدا می‌کنند.

وی گفت: اردوی آمادگی پنج تا شش روز برگزار می شود و پس از آن ورزشکاران عازم مسابقات بین‌المللی در کشور آلمان می‌شوند که امید آن داریم با تمرینات صورت گرفته بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

مربی تیم ملی دو ومیدانی بانوان جانبازان و معلولین کشور افزود: در این رقابتها خدایاری در ماده پرتاب دیسک و صدیقی در ماده پرتاب وزنه شرکت می‌کنند.

گفتنی است، این دو ورزشکار سهمیه پارالمپیک 2012 لندن را کسب کرده‌اند و ویدا مظهر از زنجان نیز به همراه این ورزشکاران به عنوان مربی عازم مسابقات پارالمپیک خواهد شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول