اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی دو و میدانی جوانان کشور

دو و میدانی‌کاران قزوینی 8 مدال رنگارنگ را از آن خود کردند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان قزوین گفت: در پایان مسابقات قهرمانی دو و میدانی جوانان کشور، ورزشکاران قزوینی 8مدال رنگارنگ را از آن خود کردند.

دو و میدانی‌کاران قزوینی 8 مدال رنگارنگ را از آن خود کردند

داریوش کاکاوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه ورزشکاران دو و میدانی‌کار تیم قزوین در این رقابت‌ها خوش درخشیدند، اظهار کرد: کسب پنج مدال طلا، دو نقره و یک برنز، حکایت از آمادگی تیم دو و میدانی جوانان قزوین در این دوره از مسابقات داشت.

وی با بیان اینکه مهدی رحمانی، محمدرضا نجفیان، رضا دودانگه و بهرام قره‌داغی در ماده چهار در 100 متر امدادی تیم قزوین را قهرمان تیمی این ماده کردند، افزود: با کسب این عنوان تیم دو و میدانی جوانان استان قزوین صاحب چهار مدال خوش‌رنگ طلا شد.

کاکاوند یادآور شد: مهدی رحمانی با کسب عنوان قهرمانی در ماده پرش طول ضمن کسب عنوان قهرمانی دومین مدال طلای خود و تیم دو و میدانی جوانان استان را تصاحب کرد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قزوین با اشاره به اینکه رضا دودانگه در ماده ده‌گانه عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد، افزود: امیرحسین خمسه دیگر ورزشکار قزوینی بود که توانست در ماده پرتاب وزنه دومین عنوان دومی تیم قزوین را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه مهران خورند در ماده پرتاب وزنه سکوی سومی را به خود اختصاص داد، عنوان کرد: بهرام قره‌داغی و محمدرضا نجفیان نیز به ترتیب در مواد پرش طول و 400 متر عنوان‌های ششمی این مسابقات را کسب کردند.

کاکاوند با اشاره اینکه در قسمت تیمی این رقابت‌ها، تیم‌های فارس، گلستان و خراسان رضوی به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند، یادآور شد: تیم دو و میدانی جوانان استان قزوین در این مسابقات با کسب پنج عنوان قهرمانی، دو عنوان نایب‌قهرمانی و یک مقام سومی در مجموع رده‌بندی، مقام پنجمی را کسب کرد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قزوین خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها با حضور ورزشکاران 31 استان کشور به مدت دو روز در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تیم دو و میدانی جوانان استان قزوین نیز با ترکیبی هفت نفره در این مسابقات حضور پیدا کرده بود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول