اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

شهدا با همه وجود در خدمت کشور بودند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: شهدا با همه وجود در خدمت کشور بودند و در راه خدمت به کشور جان خود را اهدا کردند.

شهدا با همه وجود در خدمت کشور بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی ظهر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت سالروز شهادت دکتر بهشتی در دادگستری زنجان تشکیل شد، اظهار کرد: شهدا با همه وجود در اختیار دین و نظام بوده و به همین علت همه وجود خود و جان عزیز خود را که با ارزش‌ترین چیز برای هر شخص است، تقدیم انقلاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در دنیا سه نوع از افراد زندگی می‌کنند، افرادی که همه چیز خود را خدا دانسته و فقط برای خدا کار می‌کنند و دسته‌ای که از راه و روشی که علما گفته‌اند، استفاده کرده و این موضوع را ملاک امور خود قرار می‌دهند، ولی دسته سوم اشخاصی هستند که تابع هوی و هوس بوده و فقط در فکر منافع خویش بوده و به امور اخروی هیچگونه توجهی ندارند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه انجام کارها برای رضای خدا امری ماندگار بوده و اجر و پاداش اخروی را به دنبال دارد، افزود: چه بسیار هستند افرادی که با انجام باقیات، صالحات اجر اخروی را صاحب می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهیدان از افرادی هستند که همه وجود خود را فدای دین و اسلام کرده و در این راه از هیچ فداکاری دریغ نکرده‌اند، اضافه کرد: شهدا از افرادی هستند که پاداش اخروی را صاحب می‌شوند چراکه با ایثار عزیزترین چیز خود از میهن و دین دفاع کرده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه افزود: شهدا افرادی هستند که حق بزرگی بر گردن ملت دارند، از این رو باید یاد آنها در جامعه گرامی داشته شود.

وی با اشاره به اینکه پاسداری از خون شهدا وظیفه همه مردم و مسئولان است، اضافه کرد: باید فرهنگ پاسداری از خون شهدا و حفاظت و صیانت از دستاوردهایی که توسط شهدا به دست آمده است، در جامعه نهادینه شود.

همچنین در ادامه این جلسه جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در جامعه در زمینه مسائل اجتماعی و به‌ویژه مساجد باید بیش از پیش انجام شود.

رضا حسینی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی در جامعه در زمینه مسائل روز جامعه کمک شایانی به فرهنگ‌سازی مسائل مختلف می‌‌کند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول