اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باشت:

اعتبارات شهرداری باشت برای خدمت به مردم ناچیز است

خبرگزاری فارس: شهردار باشت با بیان اینکه مسئولان استانی باشت را در اختصاص اعتبارات شهری بهتر نگاه کنند، گفت: اعتبارات شهرداری باشت برای خدمت به مردم ناچیز است.

اعتبارات شهرداری باشت برای خدمت به مردم ناچیز است

علی‌داد نامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باشت بیان داشت: فاز اول پارک تپه‌ای با نصب آلاچیق‌ها و کار ‌سنگ‌‌فرش و موزائیک و فضای سبز در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار باشت گفت: حداقل پیش‌بینی ما برای فاز دوم و سوم پارک تپه‌ای که بیش از شش هکتار بوده نیاز به اعتبارات بیشتری بالغ بر 10 میلیارد ریال برای هر دو فاز دارد.

این مسئول در خصوص کوره لاشه‌سوزی کشتارگاه باشت اظهار کرد: درصدد خرید این دستگاه هستیم ولی مبلغ آن بیش از 130 میلیون ریال است که به دلیل ضعف بنیه مالی شهرداری تاکنون اقدام جدی برای خرید کوره لاشه‌سوزی صورت نگرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: برای انتقال کشتار‌گاه به بیرون از شهر و برای ساخت و خرید تجهیزات مناسب آن نیاز به اعتبارات بیشتری داریم.

نامی عنوان کرد: در بحث بازارچه میوه‌فروشان درب بازارچه و مغازه‌‌های آن آماده شده و در دو مرحله برای در اختیار قرار دادن بازاریان در آینده بسیار نزدیک به مزایده گذاشته می‌شود.

شهردار باشت افزود: در مورد جایگاه سی.ان.جی چند بار با مدیرعامل شرکت گاز و مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی استان به صورت کتبی مکاتبه شده ولی متاسفانه در جواب به ما گفتند که هزینه گازرسانی به این  واحد سی.ان.جی خیلی سنگین و انجام آن مقدور نمی‌باشد.

نامی تصریح کرد: در حالی که این واحد سی.ان.جی چند سال است که تکمیل و برای ساخت آن بیش از 4 میلیارد ریال هزینه شده و نیاز مبرم مردم شهر باشت به این جایگاه احساس می‌شود، گازرسانی به این واحد با هر هزینه‌ای هم که باشد منطقی به نظر می‌رسد.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: در مورد کمربندی 45 متری چندین بار اعلام تملک و خرید املاک واقع در طرح را کرده‌ایم ولی متاسفانه تاکنون هیچ‌گونه اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی در ادامه گفت: قرار بر این شد که جلسه‌ای با مالکین برگزار کرده و در صورت تفاهم از سهم تغییر کاربری اراضی آنان واقع در اطراف بلوار 45 متری از سهم شهرداری کسر کرده تا در آینده‌ای نزدیک بعد از فصل برداشت مزارع، این طرح بزرگ بعد از 15 سال سرانجامی بگیرد.

نامی عنوان کرد: شهرستان باشت مشکلات زیادی در بحث عمران و آبادانی دارد، از این رو از مسئولین استانی تقاضا داریم که در هنگام تصویب بودجه و اعتبارات توجه بیشتری به این شهر داشته باشند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول