اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه خبر داد

راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه در شهریور امسال

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه در شهریور امسال خبر داد.

راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه در شهریور امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در نشست با مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: ارائه خدمات بهینه به مردم و رفع مشکلات رفاهی و معیشتی مردم از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است.

وی افزود: در سال جاری شاهد ارتقای سطح خدمات در منطقه عسلویه هستیم و بحمدالله با تلاش مستمر مدیرعامل پارس جنوبی، بسیاری از طرح‌های عمرانی و زیرساختی به مرحله عملیاتی رسیده‌اند.

بخشدار ویژه عسلویه خاطر نشان کرد: تامین اجتماعی استات خدمات متنوعی به مردم عسلویه ارائه کرده و بیش از هفت درصد جمعیت زیر پوشش تامین اجتماعی استان در عسلویه ساکن هستند.

نادری از راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه در شهریور امسال خبر داد و گفت: مردم چند سال در انتظار این بیمارستان هستند که انتظار داریم در شهریور امسال شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این بیمارستان مجهز و استاندارد باشیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر نیز اظهار داشت: بیش از 230 هزار نفر از جمعیت استان زیر پوشش تامین اجتماعی هستند که خدمات متنوع و ارزنده‌ای توسط این نهاد به مردم ارائه می‌شود.

عبدالمجید رازه افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات 18 گانه و رضایت خاطر مردم و مراجعه‌کنندگان به مراکز این سازمان در سطح استان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است که انتظار داریم مورد توجه کارکنان تامین اجتماعی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی وابسته به تامین اجتماعی در استان بوشهر تلاش زیادی برای بهبود خدمات درمانی از خود نشان داده‌اند و بدون اغراق سطح کیفی خدمات رشد محسوسی داشته است.

رازه بیان کرد: راه‌اندازی شعب اقماری تامین اجتماعی در استان طی چند سال اخیر به شکل مطلوبی انجام گرفته و این شعب در رضایت خاطر مردم نقش ویژه‌ای دارند.

در این نشست مشکلات مردم عسلویه در حوزه تامین اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول