اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد کنگان خبر داد

راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال در عسلویه و کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان از راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال در عسلویه و کنگان خبر داد.

راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال در عسلویه و کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حسن مختارزاده شامگاه دوشنبه در نشست با مسئولان طرح مشاعره رضوی که همه ساله در شهرستان کنگان برگزار می‌شود اظهار داشت: جشنواره مشاعره رضوی جشنواره معنویت الهی است و مشاعره‌کنندگان و دست‌اندرکاران در مجموعه اجرایی همواره فراتر از یک دستورالعمل و یا مراسم به آن می‌نگرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: اجرای هر چه بهتر جشنواره مشاعره رضوی از وظایف مهمی است که مسئولان فرهنگی شهرستان کنگان بر عهده دارند و باید شرایط مطلوب برگزاری این برنامه‌ را فراهم کنند.

مختارزاده بیان داشت: از تمام عزیزانی که در سال گذشته در برگزاری این برنامه‌ مهم فرهنگی در شهرستان کنگان حضور داشتند تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به آزمون قرآنی سراسری در کنگان اضافه کرد: با حمایت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز هماهنگی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی طبق برنامه کشوری هشتمین آزمون در سراسر استان بوشهر و به طور ویژه در شهرستان کنگان در حوزه عسلویه و پرک برگزار شد.

این مسئول در همین راستا ادامه داد: با توجه به منشور اجرایی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در زمینه بسترسازی مناسب برای رشد و توسعه علوم قرآنی و حمایت مسئولان ذی‌ربط این آزمون‌ها در مراحل مختلف برگزار می‌شود که در این آزمون بیش از 50 نفر شرکت‌کننده در حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم حضور یافتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در شهرستان کنگان شاهد برگزاری سلسله مسابقات قرآنی بصائر بوده‌ایم که در آن جوایز ارزشمندی به برندگان اهدا شده و این امر در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی که راه برون‌رفت جامعه از مسائل و مشکلات است بسیار اثرگذار خواهد بود.

مختارزاده بیان داشت: توسعه مراکز فرهنگی و هنری از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان در سال جاری است و در این مسیر تلاش مضاعفی انجام شده است.

وی از راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال در عسلویه و کنگان خبر داد و گفت: در سال جاری کتابخانه دیجیتال در شهرستان کنگان در 2 شهر عسلویه و کنگان راه‌اندازی می‌شود که تاثیر زیادی در ترغیب جوانان به سمت مطالعه دارد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول