اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد

حمایت از سرمایه‌گذاران عرصه بهداشت و درمان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران عرصه بهداشت و درمان در آذربایجان‌غربی باید حمایت شوند.

حمایت از سرمایه‌گذاران عرصه بهداشت و درمان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌الهی عصر شنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی آذربایجان‌غربی که با حضور نمایندگان نهادهای مسئول استان برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در عرصه بهداشت و سلامت مردم امری ارزشمند، بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران عرصه بهداشت و درمان ضروری است، چراکه سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند در توسعه بهداشت عمومی و سلامت فردی و اجتماعی بسیار موثر باشد.

فتح‌الهی اضافه کرد: باید بر توزیع اقلام دخیل در بهداشت و سلامت مردم نیز نظارت روزافزون و موثر داشته باشیم تا اعتماد مردمی خدشه‌دار نشود.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: پاسداری از اعتماد مردمی که در سال‌های اخیر در زمینه نظارت بر تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی ایجاد شده وظیفه ماست و اجازه ندهیم این اعتماد خدشه‌دار شود.

وی اظهار کرد: باید با تمام توان در راستای نظارت بر توزیع اقلام مصرفی مردم تلاش کنیم و در صورت لزوم از ابزارهای نظارتی حاکمیتی نیز در این زمینه بهره ببریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این جلسه گفت: با توجه به افزایش میزان سرطان‌های ناشی از وجود مشکلات در تولیدات مواد غذایی، باید با نظارت حاکمیتی تلاش بیشتری در راستای حفظ و ارتقای سلامت در جامعه داشته باشیم.

کوروش ساکی با اشاره به نقش آموزش تصریح کرد: در کنار توجه به تولید و عرصه محصولات باید امر آموزش نیز جدی گرفته شود.

دبیر کارگروه سلامت و مواد غذایی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: آموزش تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان این محصولات و همچنین آشناکردن مردم با نحوه استفاده بهتر از موادغذایی می‌تواند در کاهش مشکلات در این عرصه موثر باشد.

در این جلسه مقرر شد ستاد بهبود کیفیت شیر خام آذربایجان‌غربی به ریاست جهاد کشاورزی استان با توجه به اینکه 80 درصد تولید شیر در آذربایجان‌غربی به صورت سنتی است، طرح اجرایی کامل و مشخصی را تهیه و به دبیرخانه کارگروه ارسال کند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول