اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خبر داد

برپایی کارگاه آموزشی تئاتر در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از برپایی کارگاه آموزشی تئاتر در آبپخش خبر داد.

برپایی کارگاه آموزشی تئاتر در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمد نجفی شامگاه شنبه در نشست مسئولان فرهنگی و هنری آبپخش اظهار داشت: گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه امری لازم است و در سال جاری با حمایت از هنرمندان و اهالی فرهنگ در این مسیر اهتمام داریم.

وی افزود: هنر تئاتر در آبپخش قدمتی بسیار دارد و هنرمندان این منطقه همواره در عرصه تئاتر درخشش خوبی داشته‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از برپایی کارگاه آموزشی تئاتر در آبپخش خبر داد و خاطر نشان کرد: کارگاه آموزشی تئاتر با حضور اردشیر محمودی‌فرد، استاد برجسته تئاتر کشور و استان به مدت دو روز با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش تشکیل شد.

نجفی هدف از برگزاری این کارگاه را توجه به مقوله مهم نمایش دانست و تصریح کرد: نگاه تخصصی به حوزه تئاتر اولویت اصلی این اداره است و در همین راستا آموزش تئاتر را از مبحث ریشه‌ای و بنیادین تئاتر یعنی نمایشنامه‌نویسی با حضور افراد صاحب‌نظر استان در این حوزه آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: در این کارگاه دو روزه علاقمندان با مباحث مقدماتی و پایه‌ای نمایشنامه‌نویسی آشنا شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش گفت: اداره ارشاد آبپخش همواره آمادگی خود را برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تلاش برای به روی صحنه بردن آثار نمایشی گروه‌های علاقه‌مند اعلام کرده است.

نجفی با اشاره به برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال امام راحل در آبپخش بیان کرد: به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ویژه‌نامه "اندیشه امام (ره)" در 10 صفحه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش تهیه، طراحی و بین نمازگزاران توزیع شد.

وی یادآور شد: در این ویژه‌نامه به موضوعاتی چون "به روایت تاریخ"، "امام (ره) در سنگر مبارزه"، "قیام 15 خرداد"، "تبعید"، "استمرار مبارزه"، "اوجگیری انقلاب"، "هجرت"، "بازگشت امام (ره) به وطن"، "فراق یاران" و "انتخاب رهبری عالیقدر" پرداخته شده است.

نجفی اذعان کرد: تهیه و توزیع ویژه‌نامه‌های فرهنگی به منظور اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد تا مخاطب در بین رسانه‌های مختلف گزینه‌های بیشتری برای کسب اطلاعات در اختیار داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول