اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد

تقویت بخش خصوصی در عرصه بهداشت و درمان

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بخش خصوصی باید در عرصه بهداشت و درمان استان تقویت شود.

تقویت بخش خصوصی در عرصه بهداشت و درمان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده عصر شنبه در بازدید از پروژه‌های مختلف بهداشتی درمانی استان اظهار داشت: تقویت بخش خصوصی و توجه ویژه به این بخش جزو سیاست‌ها و رویکردهای مهم دولت است که استان آذربایجان‌غربی نیز در این مسیر گام برمی‌دارد.

وی افزود: استان آذربایجان‌غربی در بخش‌های مختلف درمانی دارای ظرفیت‌های مهم و اساسی است که وجود پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه‌های مختلف و درمانگاه‌های مختلف تخصصی و فوق تخصصی تاییدی بر این مدعاست.

استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: بخش‌های مختلف از جمله بخش خصوصی باید در این زمینه وارد شوند و از وجود ظرفیت‌های مختلف درمانی استان استفاده کنند.

وی در بازدید از بیمارستان بین‌المللی میلاد ارومیه مشکلات و مسائل این بیمارستان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

جلال‌زاده دستور رسیدگی و ساماندهی زمین‌های اطراف بیمارستان به منظور آزادسازی و خرید برای توسعه بیش از پیش این بیمارستان را صادر کرد.

به گفته وی بیمارستان بین‌المللی میلاد ارومیه با مجموع مساحتی بالغ بر 27 هزار مترمربع و با توسعه نهایی 32 هزار مترمربع که در فاز اول این پروژه 130 تخت خواب تخصصی و فاز دوم با 170 تخت خواب فوق تخصصی در حال ساخت است که پیش‌بینی می‌شود بعد از آغاز به کار این بیمارستان برای بیش از 700 نفر اشتغال‌زایی در استان ایجاد شود.

* تخصیص اعتبار برای پروژه ساختمان اقامتی بنیاد کودک استان

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین از مرکز اقامتی بنیاد کودک استان که با زیربنایی بالغ بر یک‌هزار و 200 مترمربع برای اسکان کودکان نیازمند و سرطانی استان احداث می‌شود، بازدید و دستورات لازم را برای ساماندهی و تسریع در روند اجرایی این پروژه صادر کرد.

جلال‌زاده در این بازدید دستور اختصاص 3میلیارد ریال تا پایان امسال برای تکمیل پروژه ساختمان اقامتی بنیاد کودک استان و مساعدت تامین مصالح سیمان تا اتمام این پروژه را صادر کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین در ادامه بازدیدهای خود از روند اجرایی بیمارستان امید ارومیه که با زیربنایی بالغ بر 10 هزار مترمربع در حال ساخت و از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، بازدید و مسائل و مشکلات اجرایی این بیمارستان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

جلال‌زاده بر لزوم اتمام هرچه سریع‌تر پروژه بیمارستان امید ارومیه با جذب تسهیلات مختلف بانکی تاکید کرد.

* اختصاص یک میلیارد ریال برای اتمام مرکزسرای امید

در ادامه استاندار آذربایجان‌غربی با بازدید از روند اجرایی مرکزسرای امید ارومیه از نزدیک به حل مسائل و مشکلات اجرایی این پروژه پرداخت.

جلال‌زاده مبلغ یک میلیارد ریال برای تسریع در اتمام روند اجرایی این پروژه اختصاص داد.

مرکزسرای امید ارومیه نیز از 40 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول