اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال 1386 تاکنون

60 درصد از اعتبارات عمرانی گلستان در گرگان هزینه شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: از سال 1386 تاکنون حدود 60 درصد از اعتبارات عمرانی استان در گرگان هزینه شده است.

60 درصد از اعتبارات عمرانی گلستان در گرگان هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی شورای شهر گرگان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، پس از طرح مباحث از سوی اعضای شورای شهر ارتباط و تعامل نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای شهر را به نفع شهر و شهروندان دانست و گفت: جلسات مردم و مسئولان در محلات که به صورت دوره‎ای در مناسبت‎های مختلف برگزار می‎شود فضای خوبی را برای تعامل دو سویه و رفع موانع و مشکلات همچنین ارائه فعالیت‎های انجام شده به شهروندان ایجاد می‌کند.

وی افزود: نواقص قانونی که اعضای شورای شهر با آن برخورد می‎کنند می‎توانند به صورت مکتوب ارائه دهند تا در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از سال 1386 حدود 60 درصد از اعتبارات عمرانی استان در گرگان هزینه شده است اذعان داشت: البته این رقم کافی نیست و همفکری با شورا و شهرداری می‎تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع سازد.

طاهری در ادامه از پیگیری جدی اجرای پروژه راه آهن گرگان – اینچه‎برون خبر داد و خاطر نشان کرد: برخی از دوستان و نمایندگان استان سعی بر تغییر مسیر این پروژه داشتند که با پیگیری‎های به عمل آمده و در نظر گرفتن منافع عمومی استان این موضوع محقق نشد و این پروژه در حال فعالیت است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمادگی کامل برای احقاق حقوق گرگان را در مجلس شورای اسلامی داریم، از اعضای شورای شهر گرگان خواست در این خصوص تعاملات لازم را با نمایندگان داشته باشند.

وی در ادامه یادآور شد: آمادگی این را داریم که مشکلات شورا و شهرداری با نهادها و دستگاه‎های اجرایی را با حضور خود پیگیری و مرتفع سازیم.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول