اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا:

فعالیت‌های انجام شده پاسخگوی شبیخون فرهنگی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا تأکید کرد: فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در کشور پاسخگوی تهاجم فرهنگی دشمنان نیست و باید در راستای افزایش این فعالیت‌ها تلاش کرد.

فعالیت‌های انجام شده پاسخگوی شبیخون فرهنگی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی شنبه شب در همایش فرهنگ دینی که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد، با بیان اینکه استکبار در عرصه تهاجم فرهنگی به شدت در حال تلاش است، اظهار کرد: امروز مبارزه در عرصه جنگ نرم که از سوی دشمنان به ملت ایران و به ویژه جوانان در حال تحمیل است، وظیفه واجبی است که بر دوش تمام مسئولان و متولیان امور فرهنگی و تبلیغی در سراسر کشور قرار دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به ابزار و شیوه‌های پیش‌ روی دشمنان در عرصه جنگ نرم تصریح کرد: ماهواره‌ها، شبکه‌ها و سایت‌های غیر اخلاقی و دینی از مهم‌ترین ابزارهای استکبار و غرب برای براندازی و استحاله نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده در کشور در حوزه فرهنگی به هیچ عنوان جوابگوی تهاجمات نرم و شبیخون فرهنگی و ارزشی دشمنان نیست، بیان کرد: امروز در جامعه نیازمند طرح یک سری نظریات و ایده‌های برتری هستیم که در مرحله نخست جوابگوی خواسته‌ها و نیازهای جوانان پر شور و نشاط کشور بوده و بتواند آنها را تأمین کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا آموزه‌ها و ارزش‌های دینی را به عنوان بهترین الگو برای معرفی به نوجوانان و به ویژه جوانان و دانشجویان عنوان و افزود: دین مبین اسلام بهترین راه‌گشا و چراغ روشن برای پیدا کردن ادامه مسیر بوده و کسانی که برای خوشبختی به سوی مسائل غیر دینی می‌روند قطعا منحرف شده و به شکست می‌رسند.

عباسی حضور چشمگیر و حیرت‌انگیز اقشار مردم و به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در عرصه‌ها و مراسم دینی مانند نماز جماعت و محافل معرفتی و صالحین را مایه عزت و عظمت نظام اسلامی در عرصه اعتقادی و دینی دانست و عنوان کرد: همه ما موظفیم که در مسیر آشنایی جوانان با فرهنگ ناب و الهام بخش اسلام از هیچ کوششی فروگذاری نکنیم.

وی با ارائه گزارشی پیرامون فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا در طول سال و به ویژه در مناسبت‌ها و اعیاد مختلف تصریح کرد: برپایی محافل دینی و فرهنگی در بخش‌های مرکزی، دشتابی، شال، رامند، آبگرم و آوج، دعوت از اساتید و محققان علوم و فنون دینی، برگزاری دوره‌های متعدد و مختلف حفظ و ترتیل خوانی قرآن کریم و اهدای قرآن کریم به حافظان کلام وحی از اهم برنامه‌های این اداره در سال گذشته است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول