اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی استان یزد خواستار شد

اعتبارات عمرانی با هماهنگی ذی‌حسابان هزینه شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اقتصاد و دارایی استان یزد خواستار هماهنگی با مدیران مجموعه‌ها و ذی‌حسابان در راستای هزینه‌کرد اعتبارات عمرانی شد.

اعتبارات عمرانی با هماهنگی ذی‌حسابان هزینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مرادعلی میر در گردهمایی ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی استان یزد خواستار استفاده از نظرات ذی‌حسابان در دستگاه‌های اجرایی شد.

وی با بیان اینکه ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی استان یزد، افرادی کارآمد و با تجربه هستند، خواستار اعتبار دادن به جایگاه و استفاده از نظرات و تجربیات آنان  توسط مدیران این دستگاه‌ها شد.

میر با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار ذی‌حسابان در دخل و خرج و هزینه‌کرد دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: ذی‌حسابان که در جایگاه مدیر مالی در دستگاه‌های اجرایی انجام وظیفه می‌کنند، ناظری دقیق برای اجرای قوانین و مقررات و مشاور مالی کارآمد و امین برای مدیران این دستگاه‌ها هستند.

وی بر منطقی و صحیح هزینه کردن اعتبارات عمرانی و هماهنگی ذی‌حسابان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تاکید کرد و گفت: اعتبارات باید با هماهنگی مدیران مجموعه‌ها و ذی‌حسابان هزینه شود تا شاهد آبادانی بیش از پیش استان باشیم.

میر، عملکرد ذی‌حسابان در سال گذشته را ستود و ضمن قدردانی از تلاش‌های آنان با اشاره به نامگذاری سال جاری به «سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری، خواستار تلاش ذی‌حسابان در راستای تقویت و حمایت از تولید ملی شد.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار سال تولید ملی، باید کالاهای ایرانی به جای کالاهای خارجی خریداری و مصرف شود.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دریافت گواهی سیستم مدیریت کیفیت توسط این سازمان عنوان کرد: دریافت این گواهی و پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت، زمینه‌ساز بهبود مستمر فعالیت‌ها و فر‌آیندها و از سوی دیگر باعث رشد و بالندگی سازمانی از طریق ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم می‌شود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول