اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

تخصیص بودجه‌های فرهنگی و عمرانی به مساجد محلات محروم

خبرگزاری فارس: استاندار قم از تخصیص بودجه‌های فرهنگی و عمرانی به مساجد واقع در محلات محروم قم خبر داد.

تخصیص بودجه‌های فرهنگی و عمرانی به مساجد محلات محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در دیدار اهالی محله امامزاده ابراهیم قم و هیئت امنای مسجد عبداللهی اظهار داشت: مساجد و تکایا در مناطق حاشیه‌ای و محلات کم برخوردار، نیاز بسیاری به اعتبارات عمرانی و تجهیزات دارند.

وی با بیان اینکه در این مناطق جمعیت کثیری از مؤمنان برای انجام عبادات و فرایض الهی در مساجد حضور می‌یابند خاطر نشان کرد: ضرورت اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و معنوی نیز در مناطق محروم شهر قم به شدت احساس می‌شود و مسئولان امر باید به این موضوع توجه داشته باشند.

استاندار قم در پایان بر ضرورت تعمیر و تجهیز مساجد شهر قم به ویژه در محلات محروم تاکید کرد و گفت: بودجه‌های فرهنگی و عمرانی بیشتری به مساجد شهر قم که پایگاه‌های بی‌بدیل فرهنگی و معنوی به شمار می‌روند، اختصاص خواهد یافت.

هیئت امنای مسجد عبداللهی نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار قم در رشد و توسعه و آبادانی این خطه مقدس و بازدیدهای مستمر از محلات محروم و کم برخوردار شهر قم، خواستار رسیدگی به برخی مشکلات اعتباری و فرهنگی مساجد شدند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول