اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی:

10 درصد کارهای عمرانی باید به بسیج سازندگی واگذار شود

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند 10 درصد کارهای عمرانی خود را به بسیج سازندگی واگذار کنند.

10 درصد کارهای عمرانی باید به بسیج سازندگی واگذار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سیدصفر قائمی پیش‌ازظهر امروز در نشست هماهنگی اردوهای هجرت سه و اردوهای جهادی در شهرستان بناب اظهار کرد: بسیج سازندگی در انجام مأموریت‌های محوله نتایج خوبی به دست آورده و کارنامه درخشانی دارد.

وی افزود: امروز نظام به این نتیجه رسیده که به توانایی‌ها و توانمندی‌های کشور جهت دهد و تقویت طرح‌های سازندگی یکی از راه‌های اساسی رسیدن به این هدف است.

به گفته قائمی، امروز هیچ دستگاه اجرایی نیست که با «بسیج سازندگی» قرارداد کاری نداشته باشد، اردوهای جهادی بسیج سازندگی به‌عنوان «طلایه‌داران حرکت‌های جهادی» در کشور مطرح هستند.

فرمانده بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بسیج سازندگی در پروژه‌های عمرانی که با مأموریت محوله منطبق باشد، وارد می‌شود، گفت: براساس مصوبه، دستگاه‌های اجرایی موظف هستند 10 درصد از کارهای عمرانی خود را به بسیج سازندگی واگذار کنند.

وی سپس به مأموریت‌های ذاتی بسیج سازندگی اشاره و اذعان کرد: بسیج از این ظرفیت بزرگ در زمینه رشد و شکوفایی جامعه گام‌های اساسی را خواهد برداشت.

قائمی تصریح کرد: سال گذشته چهار میلیون و 200 هزار نفرروز در فعالیت‌های جهادی در استان فعالیت داشتند که این علاوه بر فعالیت‌های عمرانی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص نخستین محور فعالیت‌های اردوهای جهادی در سال‌جاری اظهار کرد: در سال‌جاری 15 هزار دانشجو در اردوهای طرح‌های جهادی 15 روزه، 25 هزار دانش‌آموز در اردوهای جهادی 10 روزه و 24 هزار نفر در خصوص اردوهای یک‌روزه در زمینه «محرومیت‌زدایی» با بسیج سازندگی همکاری خواهند داشت.

فرمانده بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی گفت: سال گذشته آذربایجان‌شرقی در اجرای طرح‌های سازندگی «رتبه سوم کشوری» را کسب کرده بود که در صدد هستیم با تلاش شبانه‌روزی بسیجیان و همکاری دستگاه‌های اجرایی آن را ارتقا دهیم که برای رسیدن به این هدف همکاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبیم.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول