اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خبر داد

اصلاح فضای فیزیکی اورژانس 85 بیمارستان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور از آغاز اصلاح فضای فیزیکی اورژانس 85 بیمارستان کشور در سال جاری خبر داد.

اصلاح فضای فیزیکی اورژانس 85 بیمارستان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا معصومی پیش از ظهر امروز در جشن ارتقای شاخص‌های درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یکی از چالش‌های اصلی این مجموعه در سطح کشور را کمبود نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: از سوی معاونت نیروی انسانی رئیس ‌جمهور کمک‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ‌ما مجوزهای خوبی را در سال جاری در این زمینه دریافت کرده‌ایم و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز باید در این ارتباط تلاش کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی به مهم‌ترین برنامه‌های این مجموعه در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال پیگیر حضور متخصصان مقیم در اورژانس هستیم.

معصومی پیشگیری از حوادث و ارتقای ایمنی را از دیگر برنامه‌های این مجموعه در سال جاری برشمرد و اظهار کرد: در این ارتباط در سطح جهان دارای رتبه هستیم.

*تهران نخستین‌ کلانشهر ایمن جهان

وی ادامه داد: همچنین قرار است امسال شهر تهران به عنوان نخستین کلانشهر جهان و یک جامعه ایمن معرفی شود؛ همچنین هشت جامعه ایمن در شهرهایی مانند اصفهان و کرمانشاه نیز در سال جاری ایجاد می‌کنیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در مورد وضعیت اورژانس‌ بیمارستان‌های خراسان ‌جنوبی نیز گفت: در استان شش بیمارستان وجود دارد که اصلاح فضای فیزیکی اورژانس این بیمارستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

معصومی ادامه داد: تنها آموزشکده فوریت‌های پزشکی با این عنوان در خراسان ‌جنوبی وجود دارد که این موضوع نشان از توجه به این منطقه محروم است.

وی اظهار کرد: استانداردهای دانشگاه‌ علوم پزشکی بیرجند مناسب و رضایت‌بخش است.

در پایان این مراسم از تعدادی آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌ آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی خراسان‌ جنوبی رونمایی شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول