اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

گندم بالا رفت، نان گران شد

خبرگزاری فارس: معاون رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: علت افزایش نرخ نان در استان بوشهر بالا رفتن قیمت گندم در استان است.

گندم بالا رفت، نان گران شد

حیدر یزدان‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: در گذشته کارخانه‎های آرد، گندم را به قیمت 360 تومان در هر کیلوگرم خریداری می‎کردند ولی امسال نرخ گندم هر کیلوگرم به 465 تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به نبود کیفیت نان پخته شده افزود: پس از تصویب نرخ جدید نان سه تیم بازرسی ویژه نظارت بر نانوایی به تیم بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرده‎ایم.

یزدان‌شناس ادامه داد: در همین راستا دو پرونده جدید به علت عدم کیفیت و تخلف تشکیل شده و آماده ارسال به تعزیرات است.

فرماندار دشتی نیز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: همان طور که نرخ نان در شهرستان و استان افزایش یافته است انتظار ما از مسئولان نانوایی‎ها این است که نان با کیفیت و مرغوب را به مردم عرضه کنند.

سید علی هاشمی با بیان اینکه بازرسان نانوایی‎ها را مورد بررسی قرار دهند اضافه کرد: بدون هیچ‌گونه ملاحظه‎ای با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

وی از افزایش بازرسی از نانوایی بعد از نرخ جدید در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: از بازرسان انتظار داریم به مسئله کیفیت نان و کم‎فروشی توجه خاصی داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف با نانوایان متخلف به شدت برخورد کنند.

فرماندار دشتی یادآور شد: کیفیت نان در بعضی از نانوایی‎های شهر خورموج نسبت به دیگر شهرستان‎ها خوب بوده است و امید می‎رود که با افزایش نرخ نان شاهد کیفیت خوب نان در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول