اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان درمیان

جام شهید مطهری با قهرمانی آموزش و پرورش به پایان رسید

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان درمیان گفت: تیم فوتسال مدیریت آموزش و پرورش شهرستان درمیان قهرمان فوتسال یادواره جام شهید مطهری شد.

جام شهید مطهری با قهرمانی آموزش و پرورش به پایان رسید

محمدیاسر یکه‌خان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان اظهار کرد: این دور از مسابقات با شرکت 10 تیم در دو گروه پنج تیمی و به مدت شش هفته در سالن ورزشی تربیت شهر اسدیه برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان موفق به کسب عنوان نایب ‌قهرمانی این دوره از مسابقات شد، گفت: تیم فرماندهی انتظامی شهرستان پس از این دو تیم به مقام سوم جام شهید مطهری دست یافت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان درمیان ‌از انتخاب فرزاد عبداللهی به عنوان مسئول کمیته استعدادیاب هیئت فوتبال شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با آن‌که چند روزی از فعالیت این کمیته در شهرستان نمی‌گذرد تاکنون قریب شش فوتبالیست نخبه زیر 14 سال در شهرستان کشف و به کمیته استعدادیاب استان معرفی شده‌اند.

یکه‌خان از ساماندهی ورزشکاران فوتبالیست به عنوان نخستین گام توسعه فوتبال در درمیان یاد کرد و ادامه داد: تشکیل مدارس فوتبال، ارتقای دانش مربیان بومی شهرستان و شناسایی نخبگان فوتبال از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در سال جاری برای توسعه فوتبال و فوتسال در درمیان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در شهرستان زمین فوتبال چمن وجود ندارد، افزود: در آینده نزدیک زمین‌های ورزشی روباز در روستاهای درمیان، دستگرد و تخته‌جان به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان درمیان با اشاره به هزینه‌کرد قریب به 2 میلیون و 700 هزار تومان برای توسعه ورزش به ویژه فوتبال و فوتسال در سال گذشته افزود: ورزش روستایی و عشایری شهرستان حرف‌های زیادی برای گفتن در استان و حتی کشور دارد به طوری که در حال حاضر 50 درصد ورزشکاران روستایی و عشایری خراسان‌ جنوبی درمیانی هستند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول