اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان مطرح کرد

پست برق گرگان 5 با بکارگیری تکنولوژی روز راه‎اندازی شد/ جهشی بزرگ در تامین برق

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان گفت: یکی از اتفاقات بزرگی که در استان و شهر گرگان اتفاق افتاد راه‌اندازی پست گرگان پنج، با بکارگیری تکنولوژی روز است.

پست برق گرگان 5 با بکارگیری تکنولوژی روز راه‎اندازی شد/ جهشی بزرگ در تامین برق

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم شهابی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران شرکت توزیع برق استان گلستان اظهار داشت: این پست به صورت GIS (گازی) و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در مدت سه سال به طول انجامید.

وی با بیان اینکه 10 خط جدید از داخل این پست، برق شهر گرگان را تامین می‎کند اذعان کرد: خیابان‎های امام خمینی (ره)، شهید بهشتی، شهدا، پاسداران، ولیعصر، پنج ‎آذر و بخشی از خیابان لشکر (تالار فخرالدین اسعد گرگانی) از طریق این پست تامین می‎شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان با اشاره به اینکه پست گرگان‎ پنج، تضمین 10 ساله برای مرکز استان را داراست خاطر نشان کرد: این پست کاملا با تکنولوژی جدید همراه بوده و گاها ممکن است در حین تست و بارگیری، قطعی‎های گذرا نیز به وجود آید که این موارد سریعا برطرف می‎شود.

شهابی ابراز داشت: پست 63 هزار ولت حیدرآباد نیز وارد مدار شد که به لطف الهی در منطقه یساقی و منطقه غرب گرگان، حالت پایداری ایجاد می‎کند و هزینه این پست حدود 4 میلیارد تومان پیش‎بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه پست سه راه یساقی به سمت بندر ترکمن در حال تقویت شدن است یادآور شد: مشکلات این منطقه نیز برطرف شده تا ان‌شاءالله ظرف یک هفته دیگر وارد مدار شود و برای این اقدام مهم، اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان خاطر نشان کرد: برای تقویت پست خان‎ببین نیز 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان با بیان اینکه سه پروژه مهم دیگر از اولویت‎های شرکت برق گلستان است اذعان کرد: پست گنبد چهار، پست علی‎آباد دو و پست دلند از جمله این پروژه‎هاست.

شهابی افزود: برای پست گنبد چهار اعتبار دو و نیم میلیارد تومان در نظر گرفته شده که امیدواریم تا اوایل تابستان در مدار بیاید.

وی با بیان اینکه پست علی‎آباد در حدود 5 میلیارد تومان هزینه دارد خاطر نشان کرد: تا اوایل تابستان شاهد این اتفاق خوشایند در استان خواهیم بود که با این رویداد، مشکلات شهرستان‎های علی‎آبادکتول و گنبدکاووس برطرف می‎شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان در خصوص اینکه موانع اجرایی پست دلند نیز برطرف شده است متذکر شد: این پست تا اواخر تیرماه وارد مدار می‎شود که این امر ولتاژ برق دلند و رامیان را تثبیت و پایدار خواهد کرد و 3.5 میلیارد تومان هزینه دربرداشته است.

شهابی اظهار داشت: پست صیاد شیرازی نیز از اقدامات مهم دیگری است که برای سال 1392 در نظر گرفته شده که حدود 3 میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص داده شده است که به عنوان پست مسکن‎مهر محسوب می‎شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول