اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری یک خبر/مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان خبر داد

پرداخت خسارت ناشی از نوسانات برق خیابان ایرانمهر گرگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان گفت: طی جلسه‎ای که با هیئت ‎مدیره شرکت برق استان انجام شد خسارت ناشی از نوسانات برق خیابان ایرانمهر گرگان پرداخت می‌شود.

پرداخت خسارت ناشی از نوسانات برق خیابان ایرانمهر گرگان

قاسم شهابی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: خسارت‎هایی که به مردم وارد می‎شود از سه منظر قابل بررسی است لذا اگر علت اصلی خسارت‎ها ناشی از فرسودگی، مشکلاتِ تجهیزاتی و عامل نیروی انسانی همکاران اداره برق باشد قطعا خسارت‎ها از سوی این شرکت قابل پرداخت است.

وی تصریح کرد: اما اگر خسارت‎ها بر اثر حوادث غیرمترقبه‎ای همچون طوفان، سیل، زلزله و یا سرقت به وجود آید پرداخت خسارتِ بروز چنین حوادثی از دست شرکت توزیع برق خارج است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان با اشاره به اینکه نوسانات برق خیابان ایرانمهر جزو شرایط خاص قرار گرفته است تأکید کرد: با پیگیری‎هایی که صورت گرفته ان‌شاءالله خسارت این بخش از شهروندان به زودی پرداخت می‌شود.

شهابی با بیان اینکه همکاران ما در شرکت برق گلستان از روز گذشته با مراجعه به درب ‎منازل شهروندان منطقه مذکور اقدام به برآورد خسارت‎ها کرده‎اند یادآور شد: این دسته از شهروندان می‎توانند لوازم برقی که بر اثر نوسان برق دچار آسیب شده را برای تعمیر نزد نمایندگان مجاز ببرند و در صورت تائید کارشناسان اداره برق استان، هزینه‎های آنان قابل پرداخت است.

وی تاکید کرد: در صورتی که وسیله برقی به طور کامل سوخته و غیرقابل تعمیر باشد بر اساس قیمت روز و کارکرد آن، مورد ارزیابی قرار می‎گیرد به طوری که استهلاک آن خارج و به نسبت خسارت مذکور پرداخت می‎شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان متذکر شد: وسایل و لوازم برقی که از قبل سوخته باشد و سوختگی آن ناشی از نوسانات برق نبوده مشمول این حمایت قرار نمی‎گیرند.

شهابی با اشاره به اینکه برآورد خسارت‎ها تا اواخر این هفته به طور کامل انجام می‎شود اظهار داشت: شهروندان این منطقه دغدغه‎ خاطری نداشته باشند چرا که خسارت‎ها به زودی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول