اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حمل بیمار با آمبولانس بدون کولر در میناب

خبرگزاری فارس: در پی خرابی و معیوب شدن دو دستگاه آمبولانس وی‍ژه ‌بیمارستان میناب،‌ در حال حاضر حمل بیمار با آمبولانس فاقد کولر صورت می‌پذیرد.

حمل بیمار با آمبولانس بدون کولر در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، از آنجایی که حمل بیمار به علت حساسیت و وضعیت ویژه فرد بیمار باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با شرایطی مطلوب و نیز با خودرو و امکانات مورد نیاز صورت گیرد ولی با وجود اینکه وجوهی از خانواده فرد بیمار برای اعزام وی دریافت می‌شود، برابر چند مورد تماس تلفنی مردمی مبنی بر حمل و انتقال بیمار از میناب به بندرعباس به وسیله آمبولانس‌های فاقد کولر، خبرنگار فارس در میناب برای بررسی دقیق موضوع و اطمینان از صحت مورد به پی‌گیری آن پرداخت که رئیس بیمارستان میناب در این راستا با تایید این مطلب گفت: این خودروها از نوع خارجی هستند و باید قطعات آن از خارج وارد شوند.

علیرضا آریاپور افزود: پی‌گیری برای تهیه و خرید قطعات این خودروها را از نمایندگی شرکت تویوتا در میناب دنبال کردیم که حتی با پی‌گیری در تهران نیز موفق به تهیه آن نشده‌ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو دستگاه آمبولانس کار حمل بیمار از میناب به بندرعباس را انجام می‌دهند، بیان داشت: هر دو خودرو دچار مشکل هستند و یک دستگاه در پی تصادف نیز با مشکل مواجه شده و با وجود تعمیر هم‌چنان با مشکل مواجه است.

آریاپور اضافه کرد: هزینه لازم برای تهیه قطعه موجود است ولی با توجه به اینکه قطعه مورد نیاز در کشور یافت نمی‌شود تاکنون موفق به رفع نقص آن نشده‌ایم.

وی با بیان اینکه با استقرار چند پزشک متخصص مختلف در میناب اعزام‌ها از این شهرستان به بندرعباس کاهش یافته است، ادامه داد: اکنون اعزام‌ها با آمبولانس فاقد کولر انجام می‌شود.

این مسئول ضمن بیان اینکه سال گذشته میانگین ماهیانه اعزام مریض از میناب به بندرعباس 100 نفر بود، افزود: براساس آخرین آمار این تعداد نسبت به سال گذشته، ماهیانه به نصف رسیده است.

وی بیان داشت: در پی رایزنی‌های صورت گرفته با نمایندگی شرکت تویوتا قطعات مورد نیاز ظرف 48 ساعت آینده تهیه و آمبولانس‌ها رفع عیب می‌شوند.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول