اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

املاک شهرداری شوشتر شناسنامه‌دار شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار شناسنامه‌دار شدن املاک شهرداری شد و گفت: با این کار، سوء استفاده از املاک شهرداری به حداقل می‌رسد.

املاک شهرداری شوشتر شناسنامه‌دار شود

امیر رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: املاک شهرداری شوشتر از بی‌شناسنامه بودن دچار بحران شده‌اند و بسیاری از املاک در شرایط کنونی در اختیار شهرداری نیست و حتی بخش املاک شهرداری اطلاعی از وضعیت تملک این اراضی ندارد.

وی افزود: در سال‌های گذشته با تلاش برخی از شهرداران پلاک‌های واحدهای مسکونی برای شهرداری شوشتر تملک شد اما به دلیل نبود شناسنامه املاک در شهرداری و یا سامانه‌ای که این املاک را مشخص کند در شرایط کنونی مالکان و یا برخی از افراد سودجو در حال استفاده از پلاک‌های مسکونی شهرداری شوشتر هستند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر باید بداند که در هر منطقه‌ای از شهرداری چه پلاک‌هایی در اختیار شهرداری قرار دارد و چه پلاک‌هایی خریداری شده است.

وی خاطر نشان کرد: عدم ثبات در بخش املاک باعث شده تا با تغییر یک نفر در این بخش بسیاری از اطلاعات از دسترس خارج شود و با روی کار آمدن فرد دیگر باید از ابتدا این فرایند را آغاز کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: این بخش باید سریعا مکانیزه شود و در اینباره شهردار شوشتر باید با دید تحول‌گرایی که دارد برای این مشکل چاره‌اندیشی کند.

رسولی با اشاره به اینکه شهردار شوشتر در ماه‌های گذشته شهرداری و شهر را متحول کرد، تاکید کرد: شهرداری شوشتر از نظر درآمدزایی و زیباسازی شهر تحولات زیادی ایجاد کرده و تلاش‌های وی قابل تجلیل است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول