اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس اعلام شد

پایان همکاری رسول خطیبی با باشگاه ماشین‌سازی

خبرگزاری فارس: رسول خطیبی از اتمام همکاری خود با باشگاه ماشین‌سازی تبریز خبر داد.

پایان همکاری رسول خطیبی با باشگاه ماشین‌سازی

رسول خطیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: قرارداد من با تیم ماشین‌سازی به اتمام رسیده بود اما به لحاظ اخلاقی در باشگاه ماشین‌سازی حضور یافته و برای رفتن به تیمی دیگر کسب اجازه کرده و با این باشگاه تسویه حساب کردم.

وی افزود: با وجود اینکه من از باشگاه ماشین‌سازی جدا شدم اما رابطه قلبی من با برادران دبیری همچنان برقرار بوده و برای آنها و تیم ماشین‌سازی آرزوی موفقیت می‌کنم.

خطیبی افزود: مسئولان استانی باید از برادران دبیری حمایت کنند و طوری نباشد که همه مشکلات باشگاه‌داری بر دوش دبیری‌ها باشد.

شهرداری یک میلیارد هم بدهد، نمی‌روم

خطیبی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: باشگاه شهرداری تبریز اگر یک میلیارد تومان هم به من بدهد به این باشگاه ملحق نخواهم شد و قادر به همکاری با چارت مدیریتی باشگاه شهرداری نیستم.

وی، به نحوه انتخاب سرمربی در این تیم انتقاد کرده و گفت: در حالی که هنوز مدیر باشگاه شهرداری تبریز انتخاب نشده، چگونه فردی به‌عنوان سرمربی معرفی می‌شود.

خطیبی در مورد اینکه عنوان شده وی بازیکن الیویرا در تیم الشارجه امارات بوده، عنوان کرد: حضور من و این مربی پرتغالی در مقاطع زمانی متفاوتی بوده و من هیچ‌وقت بازیکن این مربی در تیم الشارجه نبوده‌ام.

وی، شایعات مطرح شده در مورد همکاری با تیم تراکتورسازی را در هر عنوانی رد کرده و اخبار مربوط به دخالت در یارگیری این تیم را کذب دانست. 

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول