اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم ماشین‌سازی تبریز:

ماشین‌سازی تبریز در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: بازرسی نیروهای مسلح هنوز نسبت به شکایت تیم ماشین‌سازی تبریز پاسخ لازم را صادر نکرده و این تیم را در بلاتکلیفی نگه داشته است.

ماشین‌سازی تبریز در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آرش جابری ظهر امروز در جلسه دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه اظهار کرد: زمانی که تیم ماشین‌سازی به برادران دبیری تحویل داده شد تیم از مدیریت قبلی مبلغ 300 میلیون تومان بدهی داشت که برای جلوگیری از عواقب این بدهی، مبلغ فوق‌الذکر توسط  مجموعه دبیری پرداخت شد.

وی افزود: از دیدگاه کمیته انضباطی تیم ماشین‌سازی تنها تیم بدون بدهی به فدراسیون فوتبال است که این امر با وجود مشکلات مالی اکثر باشگاه‌های کشور، نمایانگر التزام مدیریت این باشگاه به رعایت قوانین فوتبال است.

سرپرست تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: تیم تربیت‌یزد در بازی مقابل ماشین‌سازی از بازیکن سرباز در ترکیب خود استفاده کرده بود که این بازیکن در 18 فروردین 91 به خدمت اعزام شده و در مرکز آموزش شهید ابوالفضل شبان دوره آموزشی خود را طی می‌کند.

جابری با قرائت بخشنامه اشتغال ورزشکاران سرباز در باشگاه‌های غیرنظامی گفت: بنا به دستورالعمل شماره 115/1401/7/ن ، 19 آبان 88 بکارگیری ورزشکاران مشمول در باشگاه‌های غیرنظامی ممنوع است.

وی افزود: پس از محرز شدن تخلف تیم تربیت‌یزد، در 48 ساعت قانونی شکایت خود را تنظیم و به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تسلیم کردیم.

وی گفت: بلافاصله این پرونده در کمیته انضباطی به جریان افتاد و مشخص شد که بازیکن نامبرده در 18 فروردین به خدمت اعزام شده و دوران آموزشی خود را سپری می‌کند.

سرپرست تیم ماشین‌سازی افزود: با پیگیری‌های بعدی، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که مجوز بازی وی مقابل ماشین‌سازی تبریز با امضای مسئول تربیت‌بدنی نیروهای مسلح صادر شده است.

وی اظهار کرد: در تاریخ پنجم اردیبهشت شکایت خود را به بازرسی نیروهای مسلح تسلیم کرده و خواستار بررسی تطبیق مجوز صادره برای بازیکن مذکور که تنها برای این بازی و برای نخستین بار در جام آزادگان صورت می‌پذیرد، با قید فوریت شدیم.

جابری گفت: در این شکوائیه آمده است که در صورت اثبات تخطی مسئول تربیت‌بدنی نیروهای مسلح در صدور مجوز، موجبات حضور این باشگاه در مسابقه پلی‌آف مجدد برای لیگ برتر محقق خواهد شد.

وی گفت: با این وجود بازرسی نیروهای مسلح هنوز نسبت به شکایت تیم ماشین‌سازی تبریز پاسخ لازم را صادر نکرده و این تیم در وضعیت بلاتکلیفی به‌سر می‌برد. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول