اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش خبر داد

استخدام 18500 فرزند شهید و جانباز در آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: 18500 فرزند شهید و جانباز بالای 70 درصد به عنوان خلف صالح جانشین پدرانشان شده و در آموزش و پرورش استخدام شدند.

استخدام 18500 فرزند شهید و جانباز در آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حمیدرضا حاجی‌ بابایی ظهر امروز در مراسم یادواره 63 شهید فرهنگی اردبیل در حسینیه ثارالله در اردبیل اظهار داشت: ما باید یادمان باشد که برای چه انقلاب کرده‌ایم و با چه هدفی بهترین فرزندان این کشور را تقدیم نظام و اسلام کردیم در حالی که طبق اصول اسلامی هیچ انسانی اجازه ندارد به خودش ضربه و لطمه‌ای وارد کند و یا بخواهد اسباب صدمه و لطمه خود و دیگران را فراهم آورد.

وی رمز شهادت را در تبعیت از امر ولی و رهبر توصیف کرد و گفت: رمز شهادت این است که به فرمان رهبر و ولی وارد عرصه جهاد شد و با تحمل تمام سختی‌ها و شداید جان و مال را فدای اسلام کرد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: شهدا احیا کننده دین و ارزش‌های انسانی بر اساس آموزه‌های مکتب اسلام و قرآن هستند که تبعیت از ولایت فقیه در آنها تجلی یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حاجی بابایی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: شهدا احیا کننده دین و ارزش‌های انسانی بر اساس آموزه‌های مکتب اسلام و قرآن هستند که تبعیت از ولایت فقیه در آنها تجلی یافته است.

این مسئول یادآور شد: امروز در این مجلس حاضر شده‌ایم تا از راه و آرمان شهدا که همان راه اهل بیت و انبیای الهی است سخن بگوییم چرا که آمال و آرزوی همه شهدا تبعیت از این مسیر نورانی است.

وی مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را زینت‌بخش شهادت و ایثارگری توصیف کرد و افزود: یادواره شهدا را باید تذکر نامه خواند چرا که ما باید با حضور در چنین محافلی خودمان را با اخلاق و معنویت شهدا و ایثارگران تزکیه کرده و طاهر کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: همه ما در این محفل نورانی جمع شده‌ایم تا بگوییم انقلاب زنده است چون شهدا و امام شهدا زنده است و تا زمانی که میراث گرانبهای ما در این کشور زنده است ایران در صحنه بین‌المللی مدیریت درخشانی خواهد داشت.

حاجی بابایی ادامه داد: همه 63 شهید معلم این استان و بیش از 700 شهید دانش‌آموز به یقین در این محفل حضور دارند و برای درک حضور آنها چشم‌دلی نیاز است که با فدا کردن چشم سر می‌توان این حقیقت را دریافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: خداوند دلی را که سرچشمه معرفت نباشد باید کور کند چراکه نصیب چنین دلی جز گِل و گناه نیست . 

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول