اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان:

سارق حرفه‌ای لاهیجان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق حرفه‌ای مسافرنما در این شهرستان خبر داد.

سارق حرفه‌ای لاهیجان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، علی‌اکبر صمیمی بعد از ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری سارق حرفه‌ای لاهیجان را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در داخل چادر مسافران حاشیه استخر لاهیجان، موضوع شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی لاهیجان افزود: ماموران با استفاده از تجارب ارزنده خود و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و تلاش شبانه‌روزی، یکی از سارقان حرفه‌ای که به صورت انفرادی در کنار چادرهای مسافران چادر زده بود را شناسایی کردند.

به گفته وی، گروه‌های عملیاتی پلیس با نظارت نامحسوس در اعمال این فرد متوجه شدند که او به طور ماهرانه و با اطمینان از خالی بودن داخل چادر مسافران، وارد چادر آن‌ها شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش کرده است.

صمیمی با اشاره به اینکه ماموران سارق را حین سرقت از یک چادر دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: سارق مذکور به مقر انتظامی لاهیجان انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: این سارق دستگیر شده در بازجویی و تحقیقات پلیسی به عمل آمده به 5 فقره سرقت داخل چادر مسافران در حاشیه استخر شهر لاهیجان اعتراف کرده است.

فرمانده پلیس لاهیجان به مسافران توصیه کرد تا از نصب چادر در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنند و مراقب اطراف چادر نصب شده خود باشند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول