اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد

اختصاص 8 درصد تسهیلات خوداشتغالی به معتادان بهبود یافته

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی مازندران از اختصاص هشت درصد تسهیلات خوداشتغالی مازندران به معتادان بهبود یافته خبر داد.

اختصاص 8 درصد تسهیلات خوداشتغالی به معتادان بهبود یافته

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، روح الله ردایی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی بابل اظهار داشت: هدف اصلی سازمان بهزیستی در سال جاری پیشگیری و اورژانس اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هفت اورژانس اجتماعی در سطح بهزیستی‌های مازندران مشغول فعالیت است، افزود: تا پایان سال‌ جاری، چهار اورژانس جدید در مازندران فعال شده و درصدد هستیم تا پایان سال 92 تمام شهرهای مازندران دارای مرکز اورژانس اجتماعی شوند.

ردایی از توانمند شدن 10 درصد معلولان مازندران در سال گذشته خبر داد و بیان داشت: با خارج شدن 10 درصد معلولان از گردونه حمایتی سازمان بهزیستی مازندران در سال جاری 10 درصد جدید جایگزین شده و تا پایان امسال توانمند می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی مازندران درباره اشتغال معلولان مازندران تصریح کرد: برای اشتغال جامعه هدف مازندران حدود 2 هزار و 200 فرصت شغلی تعریف شده بود که بهزیستی مازندران فراتر از این امر برای 4 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

ردایی از اختصاص هشت درصد تسهیلات خوداشتغالی مازندران به معتادان بهبود یافته خبر داد و افزود: در کارگروه اشتغال استانداری مازندران حدود هشت درصد تسهیلات خوداشتغالی به مراکز ترک اعتیاد و معتادان بهبود یافته اختصاص یافته تا نسبت به توانمندسازی معتادان اقدام شود.

وی تصریح کرد: از استاندار مازندران تقاضا داریم در تخصیص اعتبارات استانی به جامعه هدف بهزیستی مازندران توجه ویژه‌ای داشته تا شاهد افزایش دو تا سه برابری اعتبارات بهزیستی باشیم.

ردایی با تقدیر از خدمات 66 ماهه علی محمدی فیروزجایی رئیس سابق بهزیستی بابل از وی به عنوان مدیری توانمند و دلسوز در بدنه بهزیستی مازندران نام برد و طی حکمی عموزاده سماکوش را به عنوان رئیس جدید بهزیستی بابل معرفی کرد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول