اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای بصیرت عمومی

نمایشگاه سیمای خورشید در نهبندان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: با هدف ارتقای بصیرت ولایی عمومی، معرفی جایگاه رفیع ولایت فقیه و شخصیت مقام معظم رهبری نمایشگاه سیمای خورشید در نهبندان گشایش یافت.

نمایشگاه سیمای خورشید در نهبندان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان شب گذشته در آیین افتتاح نمایشگاه سیمای خورشید شهرستان نهبندان اظهار داشت: ولایت فقیه رکن رکین نظام اسلامی و در راس هرم حاکمیت اسلامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه مشروعیت ارکان نظام با ولایت فقیه است، تصریح کرد: جایگاه ولایت فقیه در نظام دینی و الهی بسیار والا و با ارزش است و همین جایگاه و تدابیر ولی فقیه سبب پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی و پیشرفت نظام اسلامی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان با اشاره به اینکه تبعیت محض از ولایت فقیه جامعه اسلامی را به سمت سعادتمندی و خیر سوق می‌دهد، یادآور شد: امروزه دشمنان نظام اسلامی با تمامی توان سعی در تزلزل این جایگاه رفیع دارند و درصدد ایجاد تفرقه میان مردم و نظام دینی و ولایت فقیه هستند.

هاشمی ادامه داد: رهبری‌های داهیانه و تدابیر اندیشمندانه ولایت فقیه چه در زمان حیات امام (ره) و چه در زمان کنونی رهبری آیت‌الله خامنه‌ای، نظام و انقلاب اسلامی را جهانی کرده و پیام‌های این نظام و انقلاب برد فرامنطقه‌ای پیدا کرده و منجر به بیداری جهان اسلام و ملل مسلمان منطقه شده است.

این مسئول افزود: در این نمایشگاه تعداد 42 قطعه عکس و پوستر از تصاویر حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دوران مبارزات انقلاب و توصیف شخصیت معظم‌له از سوی صاحبنظران گردآوری شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان گفت: این پوسترها با احادیث و سخنان بزرگان و مراجع عظام در ارتباط با نقش و جایگاه ولایت و درایت ولایت در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی است.

هاشمی وجود پوسترهایی با موضوعات خاطرات مقام معظم رهبری در آغاز دوران رهبری، سروده‌های مقام معظم رهبری از قبیل" یار جمارانی و به یاد رفیقان"، ویژگی‌های علم، شخصیت سیاسی و فرهنگی مقام عظمای ولایت، دوران کودکی و محیط خانواده، مدیریت حکیمانه معظم ‌له در جنگ نخست خلیج فارس و پیشرفت علمی و فناوری را از ویژگی‌های برجسته این نمایشگاه عنوان کرد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقای بصیرت و بینش ولایی عمومی، معرفی جایگاه رفیع ولایت و معرفی بیش از پیش شخصیت مذهبی، سیاسی، اجتماعی، علمی و با درایت مقام عظمای ولایت به مردم به ویژه نسل جوان دانست و اذعان داشت: این نمایشگاه در محل مجتمع فرهنگی هنری نور این اداره گشایش یافته و به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول