اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان امسال در خوزستان

89 هزار نفر در اردوهای طرح هجرت 3 شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی خوزستان از اجرای اردوهای طرح هجرت 3 با استعداد 89 هزار و 869 نفر بسیجی در تابستان امسال خبر داد.

89 هزار نفر در اردوهای طرح هجرت 3 شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالله مدملیل پیش از ظهر امروز در گردهمایی توجیهی طرح هجرت 3 با حضور مسئولانی از آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشت: این تعداد در قالب اردوهای یک، 10 و 15 روزه برای مشارکت در طرح‌های عمرانی اعزام می‌شوند.

وی با تفکیک تعداد نفرات و اردوها گفت: در اردوهای یکروزه جمعاً 53 هزار و 161 نفر در قالب طرح حلقه‌های صالحین و گروه‌های 22 نفره حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تعداد شرکت کنندگان در اردوهای 10 روزه را 25 هزار و 259 نفر شامل دانش‌آموز و طلبه اعلام کرد و افزود: علاوه بر این، 11هزار و 411 نفر نیز  شامل پیشکسوتان، مداحان، دانشجویان، دانش‌آموزان، ورزشکاران، مهندسان و هنرمندان در اردوهای 15 روزه با بسیج سازندگی همکاری می‌کنند.

مدملیل تصریح کرد: براساس تفاهمنامه مبادله شده میان بسیج سازندگی و آموزش و پرورش خوزستان، آموزش و پرورش موظف است 1.5 میلیارد تومان به طرح اردوهای هجرت اختصاص دهد و ما پیگیر جذب این اعتبار هستیم.

وی افزود: قرار است آموزش و پرورش سهمیه هر شهرستان از این رقم اعتباری را مشخص و آن را بین مدارس زیر پوشش طرح توزیع کند.

مسئول بسیج سازندگی خوزستان با بیان اینکه عرصه فعالیت اجرایی عمرانی مدارس و اعتبار هر مدرسه دقیق مشخص و ابلاغ شده است، گفت: آموزش و پرورش نواحی و شهرستان‌ها مسئولیتی در قبال اعتبار ندارند و از طریق سپاه بر اساس سهمیه مشخص شده اعتبار داده می‌شود.

مدملیل زمان آغاز طرح اردوهای هجرت 3 را اول تیرماه اعلام کرد و گفت: به همین مناسبت مراسم افتتاحیه طرح در استان برگزار می‌شود.

اردوهای طرح هجرت 3 بسیج سازندگی به منظور اقدامات عمرانی در مدارس در فصل تابستان با بکارگیری دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی از سال 85 در خوزستان با همکاری آموزش و پرورش  و سازمان بسیج سازندگی استان آغاز شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول