اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

دشمنان مخالف عمومی شدن گفتمان عدالت در ایران هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: دشمنان به دنبال جلوگیری از تبدیل تحولات و گفتمان‌های عدالت، خدمت و ارزش‌های انقلاب صورت گرفته به گفتمان‌های عمومی و عادی هستند.

دشمنان مخالف عمومی شدن گفتمان عدالت در ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز در همایش بخشداران استان اظهار داشت: مسئولان و متولیان استان تا آخرین زمانی که در استان اصفهان فعالیت می‌کنند بدون محاسبه دنیوی، حزبی و باندی تنها به دنبال خدمتگزاری به مردم و جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه 23 خردادماه به عنوان سالگرد انتخابات ریاست جمهوری است، ادامه داد: از سال 1384 فضای زنده شدن آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در حوزه اجرایی کشور ایجاد شده است و پیام اصیل انقلاب نمی‌تواند محصور در مرز‌ها باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه با وجود دشمنی‌ها و تهدیدات صورت گرفته از سوی دشمنان پیام اصیل انقلاب اسلامی ایران به سایر نقاط موجود در دنیا سرایت می‌کند، تصریح کرد: بیداری اسلامی یکی از تحولات صورت گرفته در منطقه است که تمام این تحولات در پیام انقلاب اسلامی ایران ریشه دارد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال پیام انقلاب بود که اتفاقاتی در لبنان، فلسطین و کشور‌های اسلامی صورت گرفت، اضافه کرد: تمام این تحولات همانند یک زنجیره متصل به یکدیگر بوده که ناشی از گفتمان‌های صورت گرفته در سال 1384 است و احیای ارزش‌های انقلاب‌محوری از گفتمان‌های عدالت صورت گرفته در کشور به شمار می‌رود.

اسماعیلی با بیان اینکه شعار‌های محوری و آرمانی انقلاب، بیان صریح آرمان‌ها بدون لکنت، نگاه فعالانه به مسائل بین‌المللی و دخالت در عرصه مناسبات جهانی به عنوان تحولات صورت گرفته در کشور طی سال‌های اخیر به شمار می‌رود، تاکید کرد: دلیل دشمنی‌ها و حوادث صورت گرفته در فتنه 88 ناشی از این بوده که دشمن از شعله برافروخته شده در ایران واهمه داشته است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران و اسلام از این موضوع می‌ترسند که شعله برافروخته شده در جمهوری اسلامی ایران منطقه را فرا بگیرد، افزود: فتنه 88 نیز به دنبال ترس و واهمه دشمنان از این موضوع در کشور ایجاد شد و دشمنان به دنبال جلوگیری از تبدیل تحولات و گفتمان‌های صورت گرفته به گفتمان‌های عمومی و عادی بوده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان بیان داشت: استان اصفهان در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح کشور موفق بوده و براساس ارزیابی وزارت کشور اصفهان رتبه برتر برگزاری انتخابات را در تمام کشور به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول