اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

بسیج اصناف در همه عرصه‌های انقلاب حضور فعالی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به نقش به سزای بسیج اصناف گفت: بسیج اصناف در همه عرصه‌های انقلاب حضور فعالی دارد.

بسیج اصناف در همه عرصه‌های انقلاب حضور فعالی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ حجت‌الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده بسیج اصناف شهرستان ورامین با اشاره به نقش پررنگ اصناف شهرستان ورامین در تمام حرکت‌های انقلابی به ویژه در سال 41 و 42، در دوران مبارزه علیه طاغوت و دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امروز هم همینطور است، امروز هم در تمام مناسبت‌های انقلابی بسیج اصناف پیشاپیش همه اقشار جامعه ایستاده است، البته ادامه آن مسیر نورانی انسجام بیشتری می‌طلبد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اینکه باید بسیج و اصناف این روحیه انقلابی را حفظ کنند، بیان کرد: اصناف همواره دوشادوش روحانیت، مرجعیت و ولایت بوده است، باز هم باید همینطور باشد، برخی از کاسب‌های قدیم کتاب‌های مسائل شرعی خرید و فروش را می‌خواندند و می‌دانستند و عمل می‌کردند، این پایبندی‌ها بود که سبب حرکت‌های اعتقادی و انقلابی می‌شد.

وی با اشاره به اینکه باید آگاهی‌های‌ شرعی و اقتصادی کسبه ما بالاتر رود، گفت: همین اعتقادات است که کسب و کار را پاکیزه می‌کند.

امام جمعه موقت ورامین امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه آحاد جامعه دانست و عنوان کرد: مبادا بگذارید ویروس گناه در جامعه شیوع یابد که گریبان همه را می‌گیرد.

برخی از کسبه از نصب عکس شهید پشت شیشه مغازه خودداری می‌کنند

حجت‌الاسلام محمودی با انتقاد از عملکرد برخی از کسبه گفت: انسان متاثر می‌شود زمانی که برخی از کسبه شیشه مغازه خود را بیشتر از بسیاری از ارزش‌های فرهنگی دوست دارند، حاضر نیستند یک عکس از شهید پشت شیشه مغازه بچسبانند، در شهادت‌ها و ارتحال‌ها نصب یک پرچم مشکی کار سختی نیست، ویترین مغازه‌های ما باید مبین اعتقادات ما باشد.

این مسئول سپس با تاکید بر حفظ فرهنگ انقلابی و 15 خردادی ورامین ادامه داد: تابلوهای یک شهر ویترین مغازه‌های آن شهر است، فروشنده‌های مغازه‌ها بیان‌کننده فرهنگ آن شهر هستند، برخی دختران را به عنوان فروشنده می‌آورند در مغازه‌ها و برای جلب مشتری بیشتر آرایش می‌کنند و به نمایش می‌گذارند، حضور این مانکن‌های متحرک در برخی مغازه‌های شهر 15 خرداد شرم‌آور است.

محمودی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی فتح‌الله فرجی گفت: اگر در ادارات ما چند نفر مانند وی داشتیم وضع فرهنگی ما بهتر از این می‌شد.

در مراسمی با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، مجید پورچی فرمانده سپاه ناحیه ورامین، جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان و جمعی از مردم شهرستان ورامین فتح‌الله فرجی به عنوان فرمانده بسیج اصناف معارفه شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول