اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

مشکلات سالن‌های ورزشی تیپ 36 انصارالمهدی زنجان برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان قول مساعد داد تا برخی مشکلات و کمبودهای اختصاصی سالن‌های تکواندو و جودو تیپ 36 انصار المهدی (عج) استان زنجان برطرف شود.

مشکلات سالن‌های ورزشی تیپ 36 انصارالمهدی زنجان برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی پیش از ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن روز جوان با سربازان جوان تیپ 36 انصار المهدی (عج) استان زنجان دیدار کرد.

در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان به همراه فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان از سالن‌های اختصاصی تکواندو و جودو  بازدید و برای رفع برخی مشکلات و کمبودهای این سالن‌ها قول مساعد داد.

وی گفت: امر ورزش و آمادگی جسمانی امری مهم و انکارناپذیر در میان نظامیان است که باید همچون گذشته محکم و توانمند ادامه داده شود.

رحمانی افزود: در هشت سال دفاع مقدس غواصان دریادل و شهدای گرانقدر استان زنجان شجاعانه جنگیدند و خون پاک خود را برای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند که ما باید همواره یاد آنان را گرامی بداریم و رهرو آنان باشیم.

در ادامه این دیدار مسئول تربیت و آموزش تیپ 36 انصار المهدی (عج) استان زنجان به ارائه گزارشی از عملکرد این تیپ در حوزه ورزش پرداخت.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول