اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفت

انجام 5 هزار بازرسی از واحدهای صنفی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری 5 هزار و 386 مورد بازرسی از واحدهای عمده فروش، انبار و سردخانه‌ها در استان زنجان صورت گرفت.

انجام 5 هزار بازرسی از واحدهای صنفی در استان زنجان

سیدجلال نبوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع بیش از 41 پرونده در پی بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای عمده فروش، انبارها و سردخانه‌ها و سایر واحدها در استان زنجان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه 4 هزار و 650 فقره بازرسی در شهرستان زنجان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در مجموع به 201 گزارش مردمی در این شهرستان رسیدگی شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 25 فقره پرونده با ارزش ریالی 500 هزار ریال و کمتر در شهرستان زنجان تشکیل شده است، ادامه داد: در ماه گذشته سه فقره پرونده با ارزش ریالی بیش از 500 هزار ریال و کمتر از 10 میلیون ریال و سه فقره نیز با ارزش بیش از 10 میلیون ریال در شهرستان زنجان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: در ماه گذشته در مجموع 31 فقره پرونده تخلف واحدهای صنفی در شهرستان زنجان تشکیل شده است.

نبوی با اشاره به اینکه در ماه گذشته 610 مورد بازرسی از واحدهای صنفی مختلف از جمله واحدهای عمده فروش، انبارها و سردخانه‌های شهرستان ابهر صورت گرفته است، یادآور شد: در مجموع به 28 مورد از گزارشات مردم نیز رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه در ماه گذشته چهار فقره پرونده در شهرستان ابهر تشکیل شده است، اضافه کرد: سه پرونده با ارزش ریالی 500 هزار ریال و کمتر و یک پرونده نیز با ارزش ریالی بیش از 500 هزار ریال و کمتر از 10 میلیون ریال تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در شهرستان خدابنده 110 مورد بازرسی از واحدهای عمده فروش، انبارها، سردخانه‌ها و سایر واحدهای صنفی صورت گرفته است، ادامه داد: در مجموع در اردیبهشت ماه سال جاری به 20 مورد از گزارشات مردمی در این شهرستان رسیدگی شده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در ماه گذشته سه فقره پرونده با ارزش ریالی بیش از 10 میلیون ریال در شهرستان خدابنده تشکیل شده است.

نبوی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری 16 مورد بازرسی از واحدهای عمده فروش، انبارها، سردخانه‌ها و سایر واحدهای شهرستان خرم‌دره صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در مجموع به 25 فقره از گزارشات مردمی در این شهرستان رسیدگی شده است.

وی اظهار داشت: در ماه گذشته سه فقره پرونده تخلف با ارزش ریالی بیش از 10 میلیون ریال در شهرستان خرم‌دره تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به انجام 5 هزار و 386 مورد بازرسی از واحدهای عمده فروش، انبارها، سردخانه‌ها و سایر واحدهای صنفی در اردیبهشت ماه سال جاری در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در مجموع به 274 گزارش مردمی توسط معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه 28 فقره پرونده با ارزش ریالی 500 هزار ریال و کمتر در ماه گذشته در استان زنجان تشکیل شده است، اضافه کرد: چهار فقره پرونده با ارزش ریالی بیش از 500 هزار ریال و کمتر از 10 میلیون ریال و 9 فقره پرونده نیز با ارزش بیش از 10 میلیون ریال در استان تشکیل شده است.

نبوی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال برنامه‌های خوبی را برای اجرا در زمینه نظارت و بازرسی در استان زنجان در نظر داریم.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول