اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر:

نقش ایران در احیای تفکر اسلامی هدایت‌گرانه بوده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کلیبر گفت: جمهوری اسلامی در جهت دادن به بیداری و احیای تفکر اسلامی نقش هدایت‌کننده‌ای داشته است.

نقش ایران در احیای تفکر اسلامی هدایت‌گرانه بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کلیبر، محمد ملکی بعد‌ازظهر امروز در جمع هادیان سیاسی شهرستان کلیبر، نقش هادیان سیاسی را در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: تغذیه مناسب هادیان سیاسی از نظر علمی و آگاهی‌های به‌روز سیاسی با استفاده از تجهیزات مناسب می‌تواند نقش آنها را در انجام رسالت و وظایف محوله موثرتر کند.

وی اسلام را دین بر حق و انقلاب اسلامی را احیاگر دین اسلام دانست و اضافه کرد: قدرت و توان هر کشوری در گرو داشتن رهبری لایق، توان نظامی و تجهیزات و نیروی انسانی کارآمد و توانا است و امروز دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که ایران اسلامی دارای این مولفه‌های عظیم است چراکه از اقتدار کم‌نظیری در منطقه برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر تاکید کرد: جمهوری اسلامی در جهت دادن به بیداری و احیای تفکر اسلامی نقش هدایت‌کننده داشته و ضمن مقابله با حرکت‌های انحرافی به منظور وحدت اسلامی و حمایت از نهضت‌های اصیل اسلامی گام‌های موثری را برداشته است.

وی در ادامه به بحث جنگ نرم و لزوم مقابله با آن اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی، روشنگری، تبیین و به‌کار بردن راه‌هایی که دشمن برای ایجاد شبهه و شایعه راه می‌اندازد، راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن هستند.

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر گفت: تمرکز دشمن در حمله به ارکان اصلی حاکمیت اسلامی و ولایت‌فقیه، ایجاد شبهات گوناگون و خدشه‌دار کردن ارزش‌های نظام از آنجا نشأت می‌گیرد که این الگوی موفق تاکنون توانسته انقلاب را از فتنه‌ها و شداید به سرعت عبور داده و افزون بر آن نگاه‌های مستضعفان، محرومان و مظلومان را نیز به سمت انقلاب اسلامی جلب کند.

ملکی با اشاره به نقش مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن تصریح کرد: مردم در نظام اسلامی ابزار انتقال مفاهیم انقلابی بوده‌اند و با نمایش آزادگی در برابر ظلم مدل ایستادگی در برابر استکبار و بهره‌مندی از فواید بی‌نظیر آن را به جهان عرضه داشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر گفت: در نظام اسلامی مردم به‌عنوان سربازان و افسران حمله نرم شناخته شده و از سوی دیگر وظیفه سدسازی در برابر تهدیدات را هم به دوش گرفته‌اند.

وی به تلاش استکبار جهانی در به چالش کشیدن انقلاب اسلامی با حربه‌ها و راهکارهای متعدد اشاره کرد و افزود: به راه انداختن جنگ هشت ساله، تحریک قومیتی، ترور، تحریم، تهدید و هزاران برنامه براندازی از جمله تدبیر دشمن در به زانو درآوردن انقلاب اسلامی بود که به لطف خداوند و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در هیچ‌یک از عرصه‌ها نتوانست به خواسته خود دست پیدا کند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول