اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین خبر داد

احداث مرکز راهیان نور قزوین در مناطق عملیاتی جنوب کشور

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: به زودی مرکز مستقل راهیان نور استان قزوین در مناطق عملیاتی جنوب کشور احداث خواهد شد.

احداث مرکز راهیان نور قزوین در مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم ظهر امروز در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور استان قزوین که در محل استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی درست تا‌کنون به خوبی از نظام اسلامی حمایت کرده و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گواهی بر این موضوع است.

وی بیان کرد: راه مقابله با توطئه دشمن بصیرت و آگاهی بوده و اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای گسترش بصیرت و آگاهی در جامعه است.

این مسئول ادامه داد: عرصه فرهنگی ابعاد بسیار زیادی دارد و اثرش تدریجی است، اما ماندگاری آن طولانی و جاودانه خواهد بود.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن و سرمایه‌گذاری دشمن در این عرصه تأکید کرد: فعالیت‌های راهیان نور کاملاً فرهنگی است و این مهم سبب شده راهیان نور به یک فرصت مناسب برای مقابله با جنگ نرم دشمن تبدیل شود.

عجم تصریح کرد: راهیان نور کارکرد فرهنگی دارد و در راستای ناتوی فرهنگی غرب بسیار مؤثر و در این مناطق یک پمپاژ فرهنگی در مقابل جنگ فرهنگی دشمنان جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد.

وی خاطر‌نشان کرد: ظرفیت راهیان نور استان قزوین بی‌نظیر است و با سرمایه‌گذاری بیشتر می‌توان از این عرصه مهم حداکثر استفاده را برد.

این مسئول یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های دقیق در چند سال اخیر سبب شده تا اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی رشد بسیار زیادی نسبت به گذشته داشته باشد.

استاندار قزوین آثار راهیان نور را بسیار چشمگیر عنوان کرد و افزود: در سال‌جاری از استان قزوین 40 هزار نفر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده‌اند که آثار مفید آن در تمام اقشار جامعه دیده می‌شود.

وی از ساخت مرکز مستقل استان قزوین در مناطق عملیاتی جنوب کشور برای اسکان کاروان‌های اعزامی خبر داد و گفت: با حمایت آیت‌الله هادی باریک‌بین، آیت‌الله اسلامی و سایر مسئولان استان قزوین در حال انجام این پروژه مهم هستیم.

عجم از تحمل سختی‌ها و مشقات فراوان مسئولان و دست‌اندرکاران راهیان نور استان قزوین قدردانی و عنوان کرد: فعالیت‌های فرهنگی بسیار پیچیده بوده، اما تأثیر آن از هر نوع فعالیت و خدمت دیگری بیشتر و چشمگیرتر است.

این مسئول حضور مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را در مناطق عملیاتی و سخنرانی آنان را در جمع کاروان‌های راهیان نور نشان از اهمیت این اردوها دانست و تأکید کرد: امیدوارم تلاش‌های مسئولان راهیان نور استان قزوین رضایت‌مندی مقام معظم رهبری را فراهم کرده باشد.

وی اذعان کرد: اردوهای راهیان نور در امر غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نیز نقش مهمی دارد و فصل تابستان فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی در این امر مهم است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول