اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن عنوان کرد

مسئولان از روز معارفه، به فکر تودیع خود باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی گفت: مسئولان باید از همان اوایل فعالیت و مراسم معارفه، به فکر پایان‌کار و آیین تودیع خود باشند.

مسئولان از روز معارفه، به فکر تودیع خود باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام حسین توسلی ظهر امروز در مراسمی با حضور شهردار جدید پردیس و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی و معاون فرماندار شهرستان تهران اظهار داشت: این‏ تفکر باعث می‏شود تا خدمات مسئولان به مردم با خلوص بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‏های مهم آیین تودیع و معارفه، ضمن خوش‏آمدگویی به فرد جدید، تقدیر و تشکر از مدیر سابق است.

توسلی ادامه داد: خوشبختانه شهردار قبلی پردیس همه تلاش خود را در راستای خدمت به مردم این خطه ولایی و انقلابی صرف‌کرد و فرد جایگزین وی نیز از بدنه مدیریتی این شهر و از افراد زحمت‏کش شورای اسلامی پردیس است.

وی با اشاره به خاطراتی از حضرت امام راحل در یک مراسم معارفه یادآور شد: هر آیین تودیع و معارفه یادآور خاطراتی جالب و سخنانی ژرف از حضرت امام خمینی(ره) است.

توسلی تصریح کرد: بیش از سه دهه پیش که شهر نجف اشرف به تازگی و با استقلال از استان کربلا به استانی مجزا تبدیل شد، نخستین استاندار معارفه شده این استان تازه‏ تأسیس به محضر علما و روحانیان بارز آن منطقه مشرف شد. 

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی اضافه کرد: در آن دوران، حضرت امام راحل نیز در شهر نجف اشرف سکونت داشتند.

وی با اشاره به توصیه امام عظیم‏الشأن به نخستین استاندار نجف اشرف اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب در آن ملاقات، به استاندار نجف اشرف توصیه فرمودند که "همین نقطه‏ای که شما کار خود را آغاز کرده‏اید، بدون شک یک نقطه پایانی نیز خواهد داشت. هر مبدأ برای خود یک مقصدی دارد اما نگاه شما چنان باشد که چگونه از این نقطه مبدأ به آن نقطه مقصد حرکت می‏کنید."

توسلی ادامه داد: همه مسئولان باید با تاسی به این توصیه حضرت امام راحل راه و روش مدیریتی خود را با منویات ایشان همراه سازند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول