اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی

اردوی فرهنگی آموزشی مبلغان قرآنی آغاز شد

خبرگزاری فارس: اردوی فرهنگی آموزشی مبلغان با موضوع روش بیان تفسیر قرآن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در قم آغاز به کار کرد.

اردوی فرهنگی آموزشی مبلغان قرآنی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌‌الاسلام والمسلمین احمد زادهوش معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در این مراسم اظهار کرد: یکی از مسائل مهم امر تبلیغ که با وجود وضوح و روشنی متاسفانه قابل توجه بسیاری از اهل نظر و متولیان امر نیست فاصله بین امر تبلیغ با معارف و پیام‌های ناب قرآنی است.

وی افزود: امروزه هیچکس نمی‌تواند بگوید که تبلیغ ما قرآنی و برخاسته از متن قرآن کریم و مستند به آیات وحی آنگونه که باید و شاید است و به طور قطع به اندازه‌ای که هست کفایت نمی‌کند و منابع و محتوای تبلیغ ما و حتی طرز فکر و برنامه‌ریزی تبلیغی ما به طور کامل مبتنی بر مبانی و معارف قرآن کریم نیست.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این موضوع همواره یکی از دغدغه‌های جدی بوده است ادامه داد: طی نشست مفصلی که استاد قرائتی با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم داشت چندین بار این دغدغه جدی را مطرح کرد که تصمیم بر آن شد در فضایی مطبوع و شایسته بتوانیم از تجربیات استاد بهره‌مند شویم و بر همین اساس اردوی فرهنگی آموزشی مبلغان قرآنی برگزار شد.

وی با اشاره به تدوین برنامه دوره نیمه حضوری مبلغان قرآنی گفت: تصمیم داریم که تمام چند هزار مبلغی که با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همکاری دارند این دوره قرآنی را بگذرانند و انس و بهره‌مندی آنان از قرآن بیش از گذشته باشد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول