اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در مسابقات جودو اردن صورت می‌گیرد

اعزام کارگران خراسان‌رضوی به مسابقات جودو قهرمانی غرب آسیا

خبرگزاری فارس: تیم جودو کارگران خراسان‌رضوی به ‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین‌المللی جودو قهرمانی غرب آسیا اعزام می‌شوند.

اعزام کارگران خراسان‌رضوی به مسابقات جودو قهرمانی غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط‌ عمومی تربیت‌بدنی کارگران خراسان‌رضوی، تیم جودو کارگران خراسان‌رضوی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین‌المللی جودو قهرمانی غرب آسیا اعزام می‌شوند.

این مسابقات به مدت دو روز از 15 تیرماه سال جاری در کشور اردن برگزار می‌شود و جودوکاران کارگر خراسانی به‌ عنوان نماینده کشورمان روی تاتامی می‌روند.

در این تیم بهروز پهلوانلو در وزن منهای 60 کیلوگرم، مهدی فیضی منهای 66 کیلوگرم و قنبرعلی قنبری در وزن منهای 73 کیلوگرم رقابت می‌کنند.

در وزن منهای 81 کیلوگرم امیر قاسمی‌نژاد، منهای 90 کیلوگرم وحید بهابسته و در وزن منها و به علاوه 100 کیلوگرم نیز به ترتیب خسرو رحیمی و حمید قلی‌زاده مسابقه می‌دهند.

مصطفی زحمتکش رئیس هیئت جودو کارگران خراسان‌رضوی به‌ عنوان سرپرست و حامی مالی و یحیی برومند دبیر این هیئت به‌ عنوان سرمربی جودوکاران کشورمان را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

هم‌چنین تیم جودو بانوان جمهوری اسلامی ایران نیز مستقیماً با حمایت فدراسیون جودو و کوراش ایران به این مسابقات اعزام می‌شود.

جودوکاران کارگر خراسان‌رضوی تمرینات آماده‌سازی خود را همه روزه در سالن ورزشی کارگران مشهد دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول