اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

مبعث حادثه بزرگ تاریخ اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چناران گفت: مبعث حادثه بزرگ تاریخ است که سرنوشت دین اسلام را مشخص کرد و با ولایت امیرالمومنان علی(ع) دین اسلام تکمیل شد.

مبعث حادثه بزرگ تاریخ اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام مظفر تاجی ظهر امروز در جلسه ستاد نماز جمعه این شهر اظهار داشت: جایگاه و منصب‌های مجازی نباید انسان را مغرور کند بلکه باید در راه خدمت به مردم استفاده شود.

امام جمعه چناران گفت: روزی که انسان به نفعش است نباید قدرت‌نمایی کند و روزی که به نفعش نیست انسان باید صبر و تحمل داشته باشد و ضرورت دارد که انسان مسلمان تواضعش را افزایش دهد.

وی افزود: هوای نفس و خواهش نفس اگر بر عقل پیروز شود، عقل جایگاهی نخواهد داشت و عقل مانند نوری است که باید از نور آن استفاده ببریم.

امام جمعه چناران ادامه داد: تواضع در مقابل خودپسندی است و خودپسندی و تکبر از بیماری‌های خطرناک نفس انسان است و زنگ خطری برای مسلمانان است.

تاجی بیان داشت: ابلیس با جایگاه رفیعی که در محضر خداوند داشت ولی تکبر و غرور ورزید و شیطان خوانده شد و از بهشت بیرون انداخته شد.

امام جمعه چناران افزود: تواضع در پیشگاه خداوند، اعتقاد و یقین و مواظبت در سخن گفتن از درجات عقل است که مسلمانان باید از این موارد، الگو و سرمشق بگیرند.

وی به مبعث پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد و گفت: مبعث حادثه بزرگ تاریخ است که سرنوشت دین اسلام را مشخص کرد و با ولایت امیرالمومنان علی(ع) دین اسلام تکمیل شد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول