اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب سرایان:

571 کنتور خراب آب در سرایان تعویض شده است

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب سرایان از تعویض 571 کنتور خراب آب در سرایان و 300 فقره نوسازی انشعابات فرسوده برای کاهش هدررفت آب در سال گذشته خبر داد.

571 کنتور خراب آب در سرایان تعویض شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی سید احمد ندائی‌جوان اظهار داشت: امور آب و فاضلاب شهری سرایان وظیفه تأمین و توزیع آب شرب بهداشتی و آبرسانی برای بخش‌های مختلف را بر عهده داشته و همچنین تعمیر و نگهداری کلیه تأسیسات، تأمین، انتقال، ذخیره و توزیع آب در شهرستان سرایان را بر عهده دارد.

وی طول خطوط انتقال شبکه توزیع آب شرب در شهرستان سرایان را بیش از 120 کیلومتر عنوان کرد و گفت: هر ساله از محل اعتبارات داخلی و تملک دارایی قسمتی از شبکه آب اصلاح می شود.

مدیر امور آب و فاضلاب سرایان تصریح کرد: نوسازی انشعابات و استانداردسازی انشعابات فرسوده برای کاهش هدررفت آب نیز به تعداد بیش از 300 فقره در سال گذشته انجام شده است.

ندائی‌جوان از وجود تعداد 8 هزار و 205 مشترک آب در این شهرستان خبر داد و گفت: کاربری بیشتر مصارف آب در شهرستان سرایان مربوط به مشترکان خانگی در این شهر است که اکثر این مشترکان الگوی مصرف آب را رعایت می‌کنند.

مدیر امور آب و فاضلاب سرایان اعتبارات عمرانی امور آب و فاضلاب این شهر را در سال 90 مبلغ سه هزار و 50 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این اعتبارات در بخش‌های مسکن و عمران شهری روستایی و منابع آب بوده و در پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه آب شرب، آبرسانی و مرمت تأسیسات و انجام مطالعات هزینه می‌شود.

ندائی‌جوان تصریح کرد: در حال حاضر تمامی کارگاه‌های موجود پروژه‌های امور آب و فاضلاب سرایان فعال است.

وی یکی از اقدامات مهم این مجموعه در شهر آیسک را افتتاح چاه جدید آب آیسک در دهه فجر سال گذشته با اعتبار 550 میلیون ریال عنوان کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب سرایان همچنین از برگزاری جلسه بازنگری و به‌روزرسانی مطالعات مرحله اول و مطالعات مرحله دوم طرح آبرسانی به سرایان خبر داد و تصریح کرد: به منظور بازنگری و به‌روزرسانی مطالعات مرحله اول و طرح آبرسانی به سرایان جلسه‌ای با حضور مهندسان مشاور طرح مذکور در امور آب و فاضلاب سرایان برگزار شد.

انتهای پیام/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول