اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی دورود خبر داد

تولید سالانه 29 هزار تن شیر خام در دورود

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی دورود گفت: سالانه 29 هزار تن شیر خام در دورود تولید و 4 هزار و 500 تن گوشت قرمز، 140 تن عسل و 4 هزار و 400 تن گوشت مرغ تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

تولید سالانه 29 هزار تن شیر خام در دورود

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، غلامرضا هاشمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کشاورزان و دامداران نمونه شهرستان دورود، گفت: هفته جهاد کشاورزی بهترین و مناسب‌ترین زمان ممکن برای تجلیل از خدمات کشاورزان و دامداران است، زیرا کشاورزان سهم مهمی در چرخه تولیدات کشور دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان دورود در بخش‌های مختلف به خصوص کشاورزی دارای استعدادهای فراوانی است، افزود: نیروها و تلاشگران عرصه جهاد کشاورزی، به عنوان نیروهای پرتلاش و خستگی‌ناپذیر نقش بسیار مهمی در به خودکفایی رسیدن کشور در عرصه تولیدات داخلی دارند.

مدیر جهاد کشاورزی دورود گفت: کشاورزان و تولید کنندگان این شهرستان در سال جاری با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تولید ملی نهایت کوشش و تلاش خود را با هدف رسیدن به مرز خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی به عمل می‌آورند.

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی آیین تجلیل از کشاورزان و دامداران نمونه شهرستان دورود در محل تالار اجتماعات جهاد کشاورزی دورود برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از کشاورزان و دامداران نمونه شهرستان دورود تقدیر شد.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول